Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس حوزه ریاست قوه قضاییه، گفت: تاکنون در مورد حدود ٣٥ نفر از مسئولان قوه قضاییه كه در دوران دفاع مقدس نقش و مسئوليت داشتند، ثبت تاريخ شفاهي انجام شده است.

خبرگزاری میزان - محمد رضا صارمي در جلسه مستندسازی نقش و عملکرد قوه قضاییه در دوران انقلاب و دفاع مقدس با اشاره به برگزاري نمايشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس در قوه قضاییه و در سال گذشته، گفت: اين نمايشگاه از سوي مسئولان بسيار مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به انعقاد تفاهم نامه اي برای جمع آوری فعاليت روحانيون در دفاع مقدس، اشاره کرد و افزود: تاکنون در مورد حدود ٣٥ نفر از مسئولان قوه قضاییه كه در دوران دفاع مقدس نقش و مسئوليت داشتند، ثبت تاريخ شفاهي انجام شده است.


صارمي تصریح کرد: از سويي ديگر درصدد تهيه كتابي با محتوای جمع آوری تمام وقايع اول انقلاب تا دفاع مقدس هستیم كه قطعا كار ارزشمندي است و كتاب مرجعي خواهد شد.


وي با اشاره به چاپ جلد اول كتاب شهداي قوه قضاييه، اظهار کرد: این کتاب تاكنون در چند همايش مورد استفاده قرار گرفته و جلد دوم آن نيز مربوط به شهداي سازمان ها است كه مشغول جمع آوري آن هستيم.


رييس حوزه رياست قوه قضاييه با تاکید بر اینکه باید به اقدامات در حوزه مستندسازي نقش و عملكرد قوه قضاييه در دوران انقلاب و دفاع شتاب داد، گفت: درصدد هستيم تا در حوزه دفاع مقدس به ما غرفه دائمي دهند كه تقريبا كارهاي مربوط به آن انجام شده و اميد است به زودي فعاليت اين غرفه آغاز شود.

 


انتهاي پيام/

برچسب ها: محمدرضا صارمی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا صارمی رییس حوزه ریاست قوه قضاییه قوه قضاییه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند

سرهنگ امیرحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا دیروز بیش از ۵۰ هزار نفر از یادمان‌های راهیان نور و یادمان شهدای گمنام در سطح استان بازدید داشته‌اند.

وی افزود: سهم زیارت شهدای گمنام شهرستان‌ها افزون بر ۱۵ هزار نفر زائر و گردشگر بوده است.

وی یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر نیز از باغ‌موزه دفاع مقدس استان نیز بازدید داشته‌اند.

وی بیان کرد: بازدید از یادمان‌ها و باغ‌موزه توسط گردشگران و مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بوده است.

به گفته وی در همه یادمان‌های دفاع‌مقدس و باغ‌موزه راهنمای گردشگری و راوی برای مسافران و کاروان‌ها حضور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • گرگیعان ریشه در تاریخ شفاهی مسلمانان دارد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند