Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا گفت: بر اساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا ۴ شنبه طرح زوج و فرد از درب منزل از ساعت ۶ تا ۲۲ اجرا و فعالیت حضوری مدارس تعطیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان،  ایرج حشمتی بعدازظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به به پیش‌بینی‌های به عمل آمده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر استمرار شرایط پایداری هوا در منطقه، اظهار داشت: کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا بعد از ظهر هفتم دی ماه 1400 به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با حضور کلیه اعضاء تشکیل شد و پس از ارائه گزارش های لازم توسط دستگاه‌های متولی مواردی برای اعمال در روز چهار‌شنبه هفتم دی ماه 1400 به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای این اساس فعالیت آموزشی حضوری در کلیه مقاطع و سطوح آموزشی اعم از دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان و علمی آزاد در روز چهارشنبه هشتم دیماه در شهرهای اصفهان، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان کاشان، آران و بیدگل و نجف‌آباد با پیگیری اداره کل آموزش و پرورش استان تعطیل است.

دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا با بیان محدودیت‌های ترافیکی، گفت: اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل از ساعت 6  تا 22 و تشدید برخورد با انواع وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان با پیگیری راهور شهرستان و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اجرا می‌شود.

آلودگی هوا آموزش حضوری در مدارس اصفهان را تعطیل کردآموزش حضوری مدارس کاشان و آران و بیدگل فردا به دلیل آلودگی هوا لغو شداجرای صحیح نصب "کاتالیست" می‌توانست تا 70درصد آلودگی هوای تهران را حل کند اما مسئولان امر نخواستند؟!

وی ادامه داد:  واحدهای سنگ شکن و سنگ کوبی پیرامون شهر اصفهان با پیگیری سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان به طور کامل تعطیل خواهند بود.

حشمتی تصریح کرد:  انواع فعالیت‌های ورزشی در فضای باز پارک‌ها، بوستان‌ها و ایستگاه‌های ورزشی با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تعطیل است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا  با اشاره به توقف فعالیت‌های عمرانی همراه با آلودگی، اظهار داشت: فعالیت‌های نظیر خاک‌برداری و خاک‌ریزی در شهر اصفهان در مناطق 15 گانه شهر اصفهان با پیگیری شهرداری اصفهان تعطیل می‌شوند و از فعالیت های منجر به آلودگی و تشدید آن توسط شهرداری‌های شهرهای اقماری اصفهان جلوگیری می‌شود.

وی در توصیه به شهروندان در شهر اصفهانی و سایر شهرها و مراکز پرجمعیت و صنعتی استان گفت: با  مصرف بهینه گاز طبیعی برای گرمایش  از افزایش آلاینده ها جلوگیری کنند و گروه‌های آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، تنفسی نیز از ترددهای غیر ضروری در فضای باز و معابر شلوغ  خودداری کنند.

انتهای پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا استان اصفهان شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه