Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ایرج حشمتی مدیر کل محیط زیست استان و دبیر کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا امروز در جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا گفت: فعالیت‌های آموزشی در تمام سطوح آموزشی شامل مدارس دولتی، غیر دولتی، استثنایی، مهد‌های کودک و آموزشگاه‌های زبان و علمی و آزاد در اصفهان، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، دولت‌آباد، زرین‌شهر، مبارکه، فولادشهر، فلاورجان، کاشان، آران و بیدگل و نجف‌آباد و سجزی فردا (چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰) غیر حضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: طرح زوج و فرد هم از درب منازل فردا از ساعت ۶ تا ۲۲ در کلان شهر اصفهان اجرا می‌شود.

رئیس کارگروه استمرار آلودگی هوای اصفهان با بیان اینکه خودرو‌های دودزا و بدون معاینه فنی در تمامی معابر کلان شهر اصفهان و شهرستان‌های همجوار اعمال قانون و فک پلاک می‌شوند، گفت: هرگونه فعالیت عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و خاکریزی در کلانشهر اصفهان ممنوع است.

وی گفت: در این مدت فعالیت ورزشی در فضای باز و بوستان‌ها و ایستگاه‌ها ممنوع است.
میانگین کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۵ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شده است.

دیروز هم هوا در این کلانشهر ناسالم بود و امروز کلاس‌ها غیرحضوری برگزار و طرح زوج و فرد هم از درب منازل شهروندان اصفهانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا آموزش مجازی طرح زوج وفرد شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مسئله در شرق اصفهان آب است، زیرا در این منطقه از گذشته به خاطر خاک مناسب، کشاورزی وجود داشته که امروز ضربه فراوانی خورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی طغیانی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: شرق شهرستان اصفهان و بخش مرکزی، قلب منطقه شرق استان اصفهان است، زیرا برای تردد در شرق استان باید از این منطقه مرکزی عبور کرد در همین راستا با توجه به حضور میدانی در بخش مرکزی می‌توان اعلام کرد که نقطه ثقل منطقه شرق استان است، زیرا هرکسی که بخواهد به شرق استان سفر کند باید از بخش مرکزی عبور کند، اما این منطقه متأسفانه از جهت شبکه معابر از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

وی افزود: جاده‌های اصلی سرویس دهنده در منطقه برآن شمالی و جنوبی و همچنین منطقه قهاب دچار مشکل هستند و در این راستا پیگیری‌ها فراوانی انجام شده است اما هنوز اقدامی صورت نگرفته و هنوز روکش آسفالت برای این دو مسیر سرویس‌دهی انجام نشده است.

طغیانی یادآور شد: مهمترین مسئله در شرق اصفهان آب است، زیرا در این منطقه از گذشته به خاطر خاک مناسب، کشاورزی وجود داشته است که امروز ضربه فراوانی خورده است، در این راستا تلاش‌هایی برای حل مسئله آب صورت گرفته است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم شهر اصفهان آلودگی و در منطقه شرق شهرستان مسئله اتباع خارجی است، متأسفانه در این منطقه روستایی وجود دارد که حدود ۱۰۰ درصد جمعیت آن را اتباع تشکیل می‌دهند و بار امنیت سنگینی دارد، در این راستا لازم است برای امکانات و تجهیزات لازم و حضور نیروهای انتظامی و سپاه تدبیر ویژه‌ای صورت گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز در شهرک اصفهانک شاهد کمبود خدمات اساسی مردم هستیم، همچنین در مسکن مهر قهجاورستان مشکل فاضلاب وجود دارد.

طغیانی با اشاره به همین منطقه شرق اصفهان تاکید کرد: اگر بخش مرکزی اصفهان دچار مشکل شود، چهار شهرستان شرقی استان نیز دچار مشکل عظیم‌تری خواهند شد.

کد خبر 747937

دیگر خبرها

  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت