Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو روز سه شنبه در جریان بازدید از پروژه انتقال سد آزاد به سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تأمین آب پایدار و سالم برای شهر سنندج یکی از پروژه‌های مهمی است که ما در استان کردستان دنبال می‌کنیم.

وی افزود: انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج خارج از طرح برنامه‌ریزی شد و در طرح اولیه قرار بود که آب در بستر رودخانه جابجا شود اما برای رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از آلوده‌شدن آن تصمیم بر این شد که این برنامه تغییر کند و آب مورد نیاز شهروندان سنندجی با خط لوله منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرابیان اظهار کرد: روند اجرای این پروژه بر اساس برنامه جلو رفته است و در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: اولویت ما این است که تا قبل از شروع فصل گرما آب سد آزاد را به سنندج برسانیم و با توجه به وعده‌ای که به مردم داده‌ایم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که اعتبارت مورد نیاز برای اتمام این پروژه را تأمین کنیم.

وزیر نیرو در ادامه سخنان خود اظهار کرد: متأسفیم که مردم عزیز شهر سنندج از آبی استفاده می‌کردند که شرایط خوبی نداشت اما با رهاسازی آب از سد آزاد که در حال انجام است تا حدودی وضعیت آب شرب سنندج بهبود یافته و این روند تا منتج به نتیجه کامل در بستر خط انتقال دنبال می‌شود.

کد خبر 5386438

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج علی اکبر محرابیان وزیر نیرو آب شرب بوشهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه بارش برف آمار کرونا 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا زلزله ایلام سانحه تصادف سد آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین اصغری اظهار کرد: در پی ریزش چاه مجتمع آبرسانی، روستاهای جارچلو، قرمز خلیفه علیا و سفلی دچار و قطعی آب شرب شدند که بلافاصله اقدامات لازم برای برقراری دوباره آب شرب پایدار در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به جمعیت ۷۶۵ خانواری این سه روستا، اضافه کرد: عمر مفید چاه تأمین آب این روستا به دلیل استفاده بیش از حد سپری و دچار ماسه دهی شده بود که اکیپی از اداره آب و فاضلاب و اتفاقات ضمن حضور در محل اقدام به حل مشکل کردند.

رییس اداره آب و فاضلاب میاندوآب بیان کرد: به‌منظور کاهش هزینه و تسریع در رفع مشکل به وجود آمده، اقدام به لوله‌گذاری به طول ۲۰۰ متر و تأمین آب شرب از محل تصفیه‌خانه شد.

اصغری با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: آب شرب پایدار این روستاها تأمین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

دیگر خبرها

  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • ناسا در پی راه سریع‌تر و ارزان‌تر برای انتقال نمونه‌های مریخ به زمین