Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان، در روز چهارشنبه، ۸ دی ماه طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا و مدارس نیز تعطیل است.

به گزارش ایمنا، متن اطلاعیه شماره ۱۰ کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان به شرح زیر است:

با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان در خصوص استمرار شرایط پایداری هوا در منطقه، دهمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا نیمروز هفتم دی ماه ۱۴۰۰ در استانداری تشکیل شد و به دلیل تداوم شرایط روز گذشته، کلیه مصوبات نهمین جلسه برای اعمال در روز چهارشنبه هشتم دی ماه ۱۴۰۰ به تصویب رسید:

۱ - تعطیلی فعالیت آموزشی حضوری در کلیه مقاطع و سطوح آموزشی اعم از دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان و علمی آزاد در روز چهارشنبه ۸ / ۱۰ / ۱۴۰۰ در شهرهای اصفهان، سجزی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان کاشان، آران و بیدگل و نجف‌آباد با پیگیری اداره کل آموزش و پرورش استان (برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در روز هشتم دی ماه به قوت خود باقی است و امتحانات دیگر پایه‌ها به روز دیگر موکول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

)

۲- تشدید پایش واحدهای صنعتی و خدماتی آلاینده هوا و برخورد قانونی با عوامل افزاینده آلودگی هوا توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با همکاری مراجع قضایی.

۳- اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل از ساعت ۶ تا ۲۲ و تشدید برخورد با انواع وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان با پیگیری راهور شهرستان و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان.

۴- تعطیلی کامل واحدهای سنگ شکن و سنگ کوبی پیرامون شهر اصفهان با پیگیری سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان.

۵- ممنوعیت انواع فعالیت‌های ورزشی در فضای باز پارک‌ها، بوستان‌ها و ایستگاه‌های ورزشی با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان.

۶- توقف فعالیت‌های عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و خاک‌ریزی در شهر اصفهان در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان با پیگیری شهرداری اصفهان.

۷- جلوگیری از فعالیت‌های منجر به آلودگی و تشدید آن توسط شهرداری‌های شهرهای اقماری اصفهان.

۸- به شهروندان عزیز نیز در شهر اصفهان و سایر شهرها و مراکز پرجمعیت و صنعتی استان توصیه اکید می‌شود با مصرف بهینه گاز طبیعی برای گرمایش از افزایش آلاینده‌ها جلوگیری کنند و گروه‌های آسیب پذیر شامل: کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، تنفسی نیز از ترددهای غیر ضرور در فضای باز و معابر شلوغ خودداری نمایند.

ایرج حشمتی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان

و دبیر کارگروه شرایط اضطرار

آلودگی هوا اصفهان

کد خبر 545022

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آلودگی هوا مدارس دانش آموزان افزایش آلودگی هوا تعطیلی مدارس اصفهان تعطیلی مدارس اصفهان به دلیل آلودگی هوا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا شهر اصفهان اداره کل دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زرند فردا تعطیل است

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بنا به نظر ستاد بحران و با دستور فرماندار به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه کلیه مدارس شهرستان تعطیل است. 

وی از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

رییس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان در شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد