Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:14:52 GMT

کرونا جان یک نفر دیگر را در استان همدان گرفت

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۳۳۵۰

کرونا جان یک نفر دیگر را در استان همدان گرفت

دکتر «محمد طاهری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۱۲۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۹ هزار و ۹۷۴ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۰ نفر بود که ۳۷ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طاهری خاطرنشان کرد: همچنین هفت بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۳ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۱، بهار یک هزار و ۵۶۹، تویسرکان یک هزار و ۵۸۸، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۰، فامنین ۴۱۴ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۵ نفر است.

طاهری افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۹۹ نفر در ملایر،  چهارهزار و ۱۶۹ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۴۸ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۹ شهرستان «همدان، تویسرکان، ملایر، بهار، فامنین، درگزین، اسدآباد،  رزن و نهاوند» در وضعیت آبی و شهرستان «کبودراهنگ» در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا شهر همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا شهر همدان استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور طی نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد که وضعیت همراهان بیماران بستری در تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی مشخص و در طرح‌های توسعه مراکز درمانی بخش‌های همراه سرای بیماران پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامعباس ترکی طی نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد که وضعیت همراهان بیماران بستری در تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی مشخص و در طرح‌های توسعه مراکز درمانی بخش‌های همراه سرای بیماران پیش‌بینی شود، متن نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یک ساله خود را بنام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری نموده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتونه کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند. با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور گردیده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمائید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرمهای پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص نمایند. در مواردی که فاقد اقامتگاه می‌باشند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتاً مورد پیش‌بینی قرار گیرد.»

کد خبر 739276

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی