Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:23:23 GMT

هنگ مرزی زابل بیش از یک تن مواد مخدر کشف کرد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۳۴۹۹

هنگ مرزی زابل بیش از یک تن مواد مخدر کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور رسیدند که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی زابل در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و موفق شدند، محموله موادمخدر را توقیف کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزداران، با رها کردن محموله موادمخدر متواری و مرزبانان موفق شدند در بازرسی از محل چهار قبضه سلاح جنگی، سه تیغه خشاب و مقادیری مهمات مربوطه، به همراه یک تن و ۶۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۶۹۹ کیلوگرم مرفین، ۲۶۷ کیلوگرم هروئین، ۲۵ کیلوگرم شیشه، ۱۰ کیلوگرم شیره تریاک و ۶۴ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

کد خبر 5386510

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی سیستان و بلوچستان مواد مخدر بوشهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بارش برف کرمانشاه 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا زلزله ایلام سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 

سرهنگ حسن مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در این شهرستان کشف شد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کاشمر در حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه سواری سایپا ۱۴۱ مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: مأموران پس از بازرسی دقیق خودرو موفق شدند مقدار ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

وی بیان کرد: دو نفر متهم در همین خصوص، با تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6064087

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر