Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – امیر قلعه‌نویی امروز در نشست خبری پیس از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: دربی حساسیت و شرایط خودش را دارد ولی خوشحالم که استان کرمان چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک جایگاه خودش را پیدا کرده و مطمئنا فردا یک بازی خیلی خوب از هر دو تا تیم خواهیم دید به آقای ربیعی و همکاران و بازیکنانش تبریک می‌گویم یکی تیم بسیار منسجم و خیلی خوبی هستند و ما هم شرایط خاصی داریم و واقعا باید از بچه‌های خودمان تشکر کنیم که بعد از اتفاقاتی که افتاده از نظر روحی و روانی خودشان را پیدا کردند و بازی‌های خوبی را دارند انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر اینکه می‌دانیم یک بازی سخت داریم باید حتما سه امتیاز بازی را بگیریم چون این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است. شرایط جدولی خودمان را باید یک مقدار بهتر کنیم تا ببینیم در آینده خدا چه می‌خواهد.

سرمربی گل‌گهر سیرجان افزود: تیم حریف هم سه مهاجم خطرناک دارد هم در خط حمله هم در خط هافبک و دفاع، یک تیم خیلی هستند و مربی خیلی خوب و جوانی هم دارند که با اینکه سال دومشان هست در لیگ هستند نتایج خوبی گرفتند ولی گل‌گهر را همه می‌شناسند هم به بازی کردن خوب و هم نتایج خوب و ما باید به این روندمان ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: ما اصلا به آن هفت امتیاز کار نداریم مهم این است که مردم گل‌گهر را یک تیم فنی و تاکتیکی خیلی خوب می‌بینند و از بازی‌های گل‌گهر لذت می‌برند این برای ما مهم است که ما به این مهم رسیدیم. هم از نظر فنی و هم از نظر نگرشی تیم ما در شرایط خوبی است و ما اصلا به شرایط جدول کاری نداریم به روند خودمان کار داریم.

قلعه‌نویی گفت: در بازی گذشته هم ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم مقابل آلومینیوم اراک و اگر در نیمه دوم در ضربات آخر یک مقدار بیشتری دقت می‌کردیم شاید با سه امتیاز می‌آمدیم ولی خدا را شکر دقایق آخر هم توپ گل نشد، فردا هم همین است و یک بازی هجومی در دستور کار ما است ولی با یک سری اهداف تاکتیکی که به هر حال باید نقاط قوت تیم حریف را بتوانیم مهار کنیم ارتباط خط هافبک و سه تا مهاجم خیلی خوب را قطع کنیم و بتوانیم از نقاط ضعفشان هم استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشحال هستم در استانی هستم که چه از نظر فرهنگی و فوتبالی دارد به مملکت کمک می‌کند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تیم‌های دیگری هم از این استان لیاقت دارند به لیگ برتر بیایند که در لیگ یک هم نتایج خوبی گرفتند و امیدواریم فردا برنده باشیم و بتوانیم در جدول مقداری شرایط ما بهتر شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر قلعه نویی امیر قلعه نویی گل گهر سه امتیاز خیلی خوب گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد

مربی پیشین پرسپولیس با جدایی از کادر فنی تیم‌ملی تا حل شدن مشکل گل‌محمدی، هدایت تراکتور را برعهده گرفت.

به گزارش مشرق، حمید مطهری مربی تیم ملی برای حضور در تراکتور از کادر فنی تیم ملی جدا شد.

در همین راستا مطهری فردا به همراه هوشنگ نصیرزاده عازم تبریز خواهد شد تا به بازیکنان تراکتور معرفی شود.

قرار است تا زمان حل شدن مشکل یحیی گل محمدی برای حضور روی نیمکت تراکتور، مطهری این تیم تبریزی را تمرین بدهد که اولین جلسه آن، تمرین امروز بعد از ظهر (چهارشنبه) است.

پیش از این پیگیری‌ها مشخص کرده بود که تکلیف گل‌محمدی برای حضور در تراکتور امروز مشخص خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد