Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@20:32:57 GMT

انجام بیش از33 میلیون با خطوط قطار شهری مشهد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۳۹۵۵

انجام بیش از33 میلیون با خطوط قطار شهری مشهد

تین نیوز

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: طی 9ماه گذشته از سال جاری بیش از33 میلیون و 329 هزار نفرسفر از طریق خطوط قطار شهری انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدخلیل منبتی در این خصوص، افزود: براساس آمار طی 9ماه گذشته از سال جاری 33میلیون و 329هزار و811 نفر سفر از طریق خطوط قطار شهری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از این تعداد 22میلیون و533 هزارو 187 نفر سفر ازطریق خط یک و 10میلیون و 796 هزار و624 نفر سفر از طریق خط دو بوده است.

معاون عمران،حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: این درحالی است که طی 9ماه مشابه سال گذشته 17 میلیون و 403هزارو343 نفرسفرازطریق خطوط قطار شهری انجام شده بود.

منبتی،ادامه داد: مقایسه این دو آمار نشان دهنده این است که در 9ماهه سال جاری 15 میلیون و 926 هزارو 568 نفر سفر نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است که یکی از دلایل آن توقف 3ماهه سرویس دهی قطار شهری در سال 99 با توجه به شیوع ویروس کرونا بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مشهد قطار شهری مشهد خطوط قطار شهری نفر سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

پیمان باباخانی از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری شیراز و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط سازمان از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: قطعاً در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود