Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «شیرزاد جمشیدی» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای عوارض روستایی با عنوان طرح بهارستان اظهار داشت: این طرح با هدف اصلاح شبکه‌های روستایی برای تأمین برق مطمئن در سطح کشور در حال اجرا است و ۲۲۰ روستا در استان همدان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به تخصیص ۳۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان اعتبار در راستای اجرای طرح بهارستان به استان همدان افزود: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش روستایی تاکنون ۲۳ میلیارد تومان از این مبلغ در استان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: از جمله اقدامات اجرایی در این زمینه تبدیل شبکه سیم مسی روستایی به کابل خودنگهدار است که طی امسال ۲۶ کیلومتر از شبکه‌های مسی روستایی به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی با اشاره به جابجایی ۲۲۰ اصله از تیرهای موجود در معابر روستا با هدف بازگشایی معابر تصریح کرد: تعداد ۷۴۷ اصله تیر نیز به منظور پایداری شبکه تعویض و ۴۲۵ دستگاه چراغ برای رفاه روستاییان نصب شده است.

جمشیدی رفع ضعف ولتاژ در مناطق روستایی را از دیگر اولویت‌های شرکت عنوان کرد و گفت: در این خصوص تعداد پنج دستگاه ترانسفورماتور در این مناطق نصب شد.

وی افزود: در راستای توسعه شبکه‌های برق روستایی نیز برای متقاضیان جدید ۱۳ کیلومتر شبکه احداث و ۴۵۸ اصله تیر نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: در حوزه شهری نیز برای رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات و همچنین کاهش خاموشی‌ها ۱۰۲ کیلومتر از شبکه‌های نقاط مختلف استان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به کابل خودنگهدار تبدیل شده و این روند به سرعت تا تبدیل تمام شبکه‌های سیمی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای پایداری شبکه و کاهش سرقت‌ها نیز معادل ۴۴ کیلومتر با هزینه‌کرد ۴.۴ میلیارد تومان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، گفت: در راستای بازسازی و نوسازی شبکه‌ها تاکنون ۲۳۱ اصله پایه فرسوده تعویض شده است.

جمشیدی خاطر نشان کرد: در راستای کاهش خاموشی‌ها و انرژی توزیع نشده تعداد ۳۵ دستگاه سکسیونر (کلیدهای قابل قطع و وصل) با اعتبار ۵.۲ میلیارد تومان نصب شده که این امر باعث افزایش مانور و قابلیت اطمینان بیشتر در توزیع عادلانه انرژی می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا اظهار داشت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث خروجی پست‌های لالجین برای تغذیه شهرک سفال‌سازان ۲ به میزان ۱۰ مگاوات با هزینه ۴ میلیارد تومان، پست سیدجمال‌الدین شهرک صنایع غذایی و شرکت صبانور ایران به میزان ۹ مگاوات با اعتبار ۳.۴ میلیارد تومان و پست ذوب آهن اسدآباد با افزایش جهار مگاوات به میزان ۲.۵ میلیارد تومان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: برای توسعه زیرساخت‌های شبکه‌ای و جذب سرمایه‌گذار و اشتغالزایی بیشتر در استان نیز مطالعات پست‌های ۶۳.۲۰ شهرک‌های صنعتی رزن و اسدآباد، نهاوند، عبدالرحیم و همدان ۶ در دستور کار است.

استان همدان نزدیک به ۶۸۰ هزارمشترک برق دارد.

برچسب‌ها انرژی برق شهر همدان مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شهر همدان مصرف بهینه برق انرژی برق شهر همدان مصرف بهینه برق کابل خودنگهدار میلیارد تومان استان همدان شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان

مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت خانوار شهری و ۹۹.۸ درصد خانوار روستایی استان همدان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مجید الهیاری گفت:  استان همدان با ۳۱ شهر و یک هزار و ۷۵ روستا، در حال حاضر در رتبه‎های نخست برخورداری از گاز قرار دارد.

او اقدامات جهادی این شرکت برای گازرسانی به منازل مردم را مرهون جدیت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان آن دانست و گفت: در حال حاضر ۴۶۵ هزار و ۲۸۲ خانوار شهری و ۲۳۰ هزار و ۸۲۶ خانوار روستایی در سطح این استان مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه در استان همدان ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز وجود دارد، گفت: از مجموع تعداد مشترکان گاز، ۱۴ هزار و ۸۲ مشترک خانگی در سال ۱۴۰۲ به شبکه گازرسانی استان اضافه شده‌اند.

الهیاری با اشاره به گازرسانی به یک هزار و ۴۹ روستای استان همدان، گفت: در حال حاضر گازرسانی به روستای چشمه‌ولد از توابع شهرستان اسدآباد در دست اجراست.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان
  • برداشت گاز همدان از خطوط انتقال به چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان