Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:44:39 GMT

وزارت بهداشت: «دلمیکرون» در حد حرف است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۴۷۷۰

وزارت بهداشت: «دلمیکرون» در حد حرف است

محمد هاشمی در این توئیت آورده است: «دلمیکرون» در حد حرف است نه در مجامع علمی تایید شده و نه بطور رسمی در هیچ  نقطه از جهان شناسایی شده است.

به گزارش ایرنا، "دلمیکرون" ترکیب اومیکرون و دلتا است.

کارشناسان برجسته بهداشت نیز به مردم توصیه کردند که به شایعات توجه نکنند و منتظر نظریه آژانس‌های بهداشت جهانی مانند سازمان جهانی بهداشت (WHO) یا مر کزکنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) برای تأیید یا رد وجود چنین نوع کووید باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان تاکید می‌کنند، در حال حاضر چنین نوع کوویدی «دلمیکرون» وجود ندارد و همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد جهش دیگری از ویروس SARS-CoV-۲ پس از  وجود ندارد.

در حال حاضر، مطالعات نشان داده‌اند که نوع امیکرون در مقایسه با نوع دلتا دوره نهفتگی کوتاه‌تری دارد که فقط ۳ روز است.

برچسب‌ها محمد هاشمی سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد هاشمی سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محمد هاشمی سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد

به گزارش جماران؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بررسی سوابق دکتر رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با بازنشستگی وی موافقت نکرد.

طبق گزارش وبدا رسانه بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن ۸۰ سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید نمایند. 

لذا با اختیار حاصل از این ظرفیت قانونی، بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی
  • سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • سختگوی وزارت بهداشت:علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • ضرورت اعلام نیاز‌های واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین