Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:45:43 GMT

آلودگی هوا مدارس تبریز را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۴۸۵۲

آلودگی هوا مدارس تبریز را تعطیل کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مدارس شهر تبریز فردا ۴ شنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۰ تعطیل است.

امتحانات نهایی شامل تعطیلی نبوده و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

به علت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و بنا به تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی این تصمیم را اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این تصمیم آموزش‌های حضوری در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی نواحی پنجگانه شهر تبریز در دو نوبت صبح و بعد ازظهر برای تمامی دوره تحصیلی، پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی، دوره اول و دوم متوسطه تعطیل اعلام می‌شود.

امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقباً اعلام خواهد شد. بر اساس همین تصمیم، آموزش‌ها تعطیل نبوده و به صورت مجازی از بستر شاد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد