Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

روز گذشته فیلمی از برخورد نامناسب افرادی با یکی از میوه فروشان وانتی در شهرری، در فضای مجازی منتشر شد که در این فیلم به نظر می‌رسد، افرادی با حمله به فرد دستفروش، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و از گاز اشک آور استفاده کرده‌اند.

به گزارش فارس، در این فیلم که به نظر می‌رسد، مرد دستفروش بیهوش بر روی زمین می‌افتد، عده‌ای از حاضران ادعا می‌کنند، ماموران شهرداری چنین برخورد نامناسبی با میوه فروش داشته‌اند و عده‌ای نیز ماموران نیروی انتظامی را مسبب این حادثه می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا و برای پیگیری صحت و سقم این خبر، موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کردیم.

شهرداری: نیرو‌های شهرداری در محل حادثه نبودند

رنجبر مدیر خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۰ تهران اظهار کرد: برخوردکنندگان با این دستفروش، ماموران شهرداری نبوده‌اند و در زمان حادثه هیچ نیرو و خودرویی از شهرداری در محل حادثه حضور نداشته است.

نیروی انتظامی: هیچ نیروی انتظامی در محل حادثه حضور نداشت

بداغی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان ری نیز در گفتگو با خبرنگار فارس در ری گفت: در درگیری به وجود آمده هیچ ماموری از نیروی انتظامی در محل حادثه حضور نداشته است. باتوجه به اینکه لباس نیروی انتظامی مشخص است، اگر در محل بودند به راحتی شناخته می‌شدند.

دادستان: در حال تحقیق برای شناسایی ضارب هستیم

غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به اینکه پرونده این موضوع در شعبه تشکیل شده است، بیان کرد: در حال حاضر دستور قضایی برای شناسایی عامل استفاده کننده از افشانه اشک آور توسط قاضی پرونده صادر شده است.

وی ادامه داد: قاضی پرونده، مأموری از کلانتری محل را به منظور پرس و جو و تحقیقات از افراد محل مورد نظر اعزام کرده تا در خصوص چگونگی درگیری و برخوردکنندگان با این شهروند اطلاعات لازم را کسب کند.

دادستان ری درخصوص وضعیت جسمانی فرد حادثه دیده تصریح کرد: بر اساس اطلاعات موجود این شهروند دچار حساسیت تنفسی بوده که پس از استفاده فرد ضارب از افشانه اشک آور، دچار تنگی نفس شده، اما پس از دریافت اکسیژن بهبود یافته و در حال حاضر نیز حال وی مساعد است.

نوفرستی در پایان با بیان اینکه فرد حادثه دیده برای بررسی معاینات بیشتر به پزشکی قانونی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات در این پرونده کامل نشده و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی موضوع از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دستفروشی شهر ری صراط نیروی انتظامی محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و سال نو، قم را شهری متمایز و متعلق به جامعه تشیع دانست و اظهار کرد: قم مرکزیت علمی و دینی جهان تشیع است. بیش از ۸۰ هزار طلبه در حال فراگیری علوم دینی در سطوح مختلف هستند.

مرجع تقلید شیعیان، موقعیت قم را حساس برشمرد و افزود: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهره قم را تخریب کنند که این وظیفه شما را مضاعف می کند، چرا که ضربه به قم، ضربه به عالم تشیع است.

وی بر آمادگی حوزه علمیه برای همکاری با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه می تواند در زمینه های مختلف بخصوص در مسئله حجاب با نیروی انتظامی همکاری نماید.

آیت الله مکارم شیرازی با خطیر دانستن وظایف نیروی انتظامی، اظهار کرد: پلیس از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

این مرجع تقلید، حفظ حجاب را واجب دانست و افزود: از سوی دیگر هم نباید این عمل با خشونت همراه شود، چرا که بهانه ای برای دشمنان و معاندان می گردد.

وی با اشاره به شب های قدر و شهادت امیرمؤمنان علی علیه السلام تصریح کردند: باید احترام این ایام رعایت گردد.

دیگر خبرها

  • وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد