Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، زباله اساسی‌ترین مشکل طبیعت مازندران است از ساحل دریا گرفته تا جنگل‌های سرسبز با توجه به زیبایی‌ها و جذابیت‌ها خودنمایی می‌کند.

در پس همه مشکلات در ارتباط با پایان دادن به حل مشکل زباله در مازندران به نبود اراده قوی و محکم در این زمینه می‌رسیم اما با حضور سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار مازندران که حتی در روز معارفه خود به موضوع زباله و مشکلات آن در طبیعت اشاره کرد دریچه‌های امید را به سمت حل این معضل گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

براساس گزارش‌ها نیز پیگیری استاندار مازندران برای رفع مشکل زباله همچنان در دستور کار قرار داشته تا جایی‌که تحقق وعده استاندار به مردم خبرساز شده؛ به‌طوری‌که سامانه دریافت تصاویر انباشت زباله در استان راه‌اندازی شد و در این زمینه شماره واتساپی ۰۹۱۱۷۹۰۹۰۱۳ برای دریافت فیلم های مردمی در موضوع زباله اعلام شده است.

براساس این گزارش، سامانه نهضت پاکسازی استان با نام اختصاری (نپا) جهت ارتباط مردم با سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران برای طرح مشکلات و معضلات زباله استان راه‌اندازی شد و مردم استان مازندران از این پس می‌توانند معضلات پیرامون زباله استان را به شماره ۰۹۱۱۷۹۰۹۰۱۳ در واتساپ ارسال کنند و مسائل موجود در این راستا را به‌صورت مستقیم با استاندار مازندران در میان بگذارند.

استاندار مازندران طی یک ماه اخیر مقوله پسماند و زباله را از دغدغه‌های مهم خود برشمرد و پاکسازی معابر شهری را از جمله برنامه‌های مهم نماینده عالی دولت در مازندران عنوان کرد.

 

 

سیدمحمد محمدی تاکامی مدیرکل امور شهری و شوراهای استان مازندران در این‌باره، اظهار کرد: در ارتباط با بحث‌های مختلف جمع‌آوری و پاک‌سازی زباله طی این مدت کوتاه فیلم‌های مختلفی به دست ما رسیده که به شهرداری‌ها اعلام می‌شود و شهرداری‌‌ها نیز پس از جمع‌آوری و نظافت نسبت به ارسال گزارش اقدام کنند.

وی گفت: در صورتی‌که این مشکل طی مدت یک هفته برطرف نشود به مسؤول مربوطه تذکر داده شده و اقدامات بعدی در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران افزود: استاندار مازندران بحث رفع مشکل زباله را  در دستور کار جدی خود قرار دارد و در این زمینه خیلی جدی هستند  و در طول هفته چند روز را به این موضوع مهم اختصاص می‌دهند.

محمدی تاکامی گفت: با توجه به اینکه حل معضل زباله مطالبه‌ای عمومی است در همین مدت چند روزه فیلم‌های زیادی به دست ما رسیده است که ضرورت دارد شهرداران، دهیاران، بخشداران و سایر در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: زباله شمال زباله سواحل دریای مازندران استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شالیکاری در مازندران مکانیزه شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور عصر پنجشنبه در حاشیه آغاز آئین نشاکاری به صورت مکانیزه در آمل با تبریک به کشاورزان استان برای شروع فصل شالیزاری افزود: سخت‌ترین حوزه کشاورزی استان در حوزه برنج کاری بوده و از سوی دیگر این حوزه بیشترین مشکلات را نیز دارا است.

استاندار مازندران مازندران با اشاره به انجام اقداماتی و طی سال‌های گذشته برای رفع مشکلات شالی کاران گفت: هنوز فاصله زیادی در ارتقای بهره‌وری برنج داریم و باید به سمتی برویم که تولید برنج را مکانیزه کنیم.

حسینی پور مصرف آب را در حوزه شالیزاری و برنج مهم بر شمرد و گفت: افزایش کمیت و ارتقای کیفیت محصول برنج نیز مساله بسیار مهمی محسوب می‌شود تا با کشورهای فعال در این حوزه و در عرصه بین‌المللی رقابت داشته باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه طی دو سال گذشته اقدامات ویژه‌ای را انجام دادیم تصریح کرد: پایان سال گذشته با دست رئیس جمهور ودجه‌ای برای خروج بازار برنج از رکود تزریق شد و وضعیت خرید برنج ارتقا پیدا کرد.

حسینی‌پور با بیان اینکه برنجکاران باید از فروش محصول در بازار با قیمت مناسب رضایت و اطمینان داشته باشند گفت: سال گذشته به همین منظور رئیس سازمان بورس به استان سفر کرده بود و یک سری مطالعات در بورس در حال انجام است.

استاندار مازندران با بیان اینکه برنج ثروت کشاورزان آستان محسوب می‌شود، افزود: باید ارزش این محصول دیده شود و کشاورزان با این ثروت برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنند.

مازندران ۲۱۳ هزار هکتار شالیزار دارد و سالانه ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می‌کند. اولین آئین نشا در مازندران به صورت مکانیزه در روستای فیروزکلای آمل برگزار شد.

کد خبر 6082072

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور
  • عملیات وعده صادق، نماد اقتدار کشور
  • واشنگتن درحال بررسی ارسال یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل است
  • شالیکاری در مازندران مکانیزه شود
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • ساری در مازندران الگو باشد/ وجود ۵۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری
  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است