Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@10:55:29 GMT

سرقت مسلحانه با پوشش خودروی مدل بالا

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۶۰۲۲

سرقت مسلحانه با پوشش خودروی مدل بالا

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ امیرهوشنگ امیری، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: براساس اخبار به دست آمده، مبنی بر سرقت از شهروندان به خصوص دختران جوان توسط دو سرنشین یک خودروی مدل بالا و یک قبضه سلاح کلت ساچمه‌ای، موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفت.

وی افزود: عوامل عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به اطلاعات کسب شده از سارقان در یکی از خیابان‌ها، خودروی مدل بالایی را که با دو نفر سرنشین در کنار خیابان در حال صحبت با دو خانم بود، مشاهده کردند که خودرو را زیر نظر قرار داده و مشاهده شد هر دو خانم سوار بر خودرو شدند و حرکت کردند که بلافاصله ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و مسیر خودرو را مسدود و متهمان را دستگیر کردند؛ در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه کلت کمری ساچمه‌ای کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری گفت: متهمان در تحقیقات فنی پلیسی به جرائم خود اعتراف کردند که با فریب دختران جوان با پوشش خودروی مدل بالا آن‌ها را سوار و در مسیر با تهدید سلاح اقدام به اخاذی و سرقت اشیاء قیمتی آنان می‌کردند.

امیری با بیان اینکه تا کنون ۵ شاکی در این خصوص شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

منبع: خبرگزاری میزان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت مسلحانه سارق مسلح خودروی مدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد

منشی درمانگاهی در غرب تهران که با شگردی عجیب دست به سرقت از آنجا می‌زد، اعتراف کرد که روزانه حدود ۳۰ میلیون تومان از درآمد درمانگاه سرقت می‌کرده است.

از مدتی قبل مسئولان درمانگاهی در غرب تهران متوجه کسری قابل توجهی در درآمد درمانگاه شده بودند، اما بررسی‌های آنها هیچ نتیجه‌ای نداشت و معلوم نبود که منشأ این کسری درآمد از کجاست. در نهایت آنها که مطمئن شده بودند فردی از درآمد درمانگاه سرقت می‌کند، ماجرا را به مأموران کلانتری اطلاع دادند و تحقیقات برای حل این معما آغاز شد.

 مأموران کلانتری پس از حضور در درمانگاه به تحقیقات گسترده‌ای پرداختند و در نهایت به خانم منشی که از ۹ سال پیش در آنجا مشغول به‌کار بود، مشکوک شدند. آنها در ادامه به بررسی فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین‌های مداربسته پرداختند و آنجا بود که دست سارق رو شد.

منبع: همشهری

tags # سرقت ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد