Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و نظرسنجی سازمان لیگ فدراسیون والیبال اظهار داشت: من اعتقاد دارم همان چیزی که از روز اول مصوب شد باید اجرا شود. دقیق به یاد دارم در روزی که قرار بود درمورد نحوه برگزاری مسابقات اعلام نظر کنیم من به نمایندگی از باشگاه پیکان گفتم که ما با شیوه برگزاری به روش VNL موافق هستیم، اما در ادامه نماینده برخی از تیم‌ها که اتفاقاً کنار هم نشسته بودند به روش کنونی رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید به نظر جمعی حتی اگر اشتباه هم باشد، احترام بگذاریم، ادامه داد: برام عجیب است برخی تیم‌هایی که به دنبال برگزاری متمرکز مسابقات بودند حالا با این طرح مخالفت کردند و برعکس که این تغییر نظر اصلاً نکته جالبی نیست. قرار از ابتدا این بود که مسابقات دور رفت و برگشت به صورت رفت و برگشت و مسابقات پلی‌آف به صورت متمرکز و فینال هم تک بازی باشد. الان هم اعتقاد دارم بهتر است همین طرح اجرا شود. 

سرمربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: تیمی در لیگ داریم که هر بار شرایط بر خلاف نظرش پیش می‌رود تصمیم و نظرش را هم تغییر می‌دهد و حتی شاهد بودیم تهدید به کناره‌گیری هم کرده‌اند. آنها فکر می‌کنند اگر کنار بروند چه می‌شود؟ تیم دیگری جایگزین آنها خواهد شد و مسابقات ادامه پیدا می‌کند. 

اکبری گفت: به هر حال برگزاری لیگ با کیفیت می‌تواند به تیم ملی کمک کند. این موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان به آمادگی کامل برسند و در ادامه به تیم ملی بروند. از طرف دیگر باید شرایط بازیکنان و باشگاه‌ها را هم درنظر گرفت تا تیمی متضرر نشود و به سرمایه‌های والیبال کشورمان هم آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارگاه تجسمی «وعده صادق» با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندان شناخته شده عرصه تجسمی و جمعی از هنرمندان شهر قم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

در این کارگاه جمعی از هنرمندان؛ تصویرساز، کارتونیست و گرافیست با موضوع دفاع نیروهای نظامی ایران در برابر رژیم اسرائیل، زیر نظر اساتید حاضر به ایده پردازی و اجرای اولیه طرح پرداختند.

در حاشیه این کارکاه نیز گروهی از دانشجویان به خلق تابلو گستره شش لتی «از تاریکی تا نجات» پرداختند و از نظر اساتید حاضر در کارگاه بهرمند شدند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • پایان مسابقات والیبال جام رمضان در شاهرود