Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به رشد ۵ درصدی مصرف گاز در آذربایجان‌غربی در فصل پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود: در پاییز سال گذشته یک میلیارد و ۷۸۳ میلیون متر مکعب گاز مصرف شده بود.

وی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تا انتهای پاییز چهار میلیارد و ۵۶۹ میلیون مترمکعب گاز در آذربایجان‌غربی به مصرف رسیده است، اضافه کرد: در سال گذشته نیز در همین مدت چهار میلیارد و ۴۰۴ میلیون مترمکعب گاز به مصرف رسیده بود که حاکی از افزایش چهار درصدی مصرف گاز طی سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخی، بیشترین میزان مصرف گاز درسال جاری را مربوط به روز ۱۴ آذرماه امسال دانست و افزود: در این روز ۲۹.۱ میلیون مترمکعب گاز مصرف شد که یک رکورد تازه محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف گاز در سال گذشته ۲۷.۷ میلیون مترمکعب بوده است، تاکید کرد: رکورد امسال در فصل پاییز زده شده است که حاکی از مصرف بیش از اندازه گاز در بخش خانگی و تجاری است، لذا ضروری است شهروندان برای پایداری مستمر جریان گاز، نکات لازم را در خصوص مصرف بهینه این انرژی رعایت کنند.

از ابتدای سال جاری بیش از هزار و ۷۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجرا شده که در مجموع شبکه و خط انتقال گاز طبیعی در این استان به ۱۷ هزار و ۷۸۹ کیلومتر رسیده است.

انتهای پیام/گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز طبیعی مصرف گاز آذربایجان غربی رکورد شکنی آذربایجان غربی میلیون مترمکعب مصرف گاز سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ اسدی افزود: با توجه به بارش های اخیر اما باز هم حجم زیادی از این دو سد خالی است به نحوی که سد کمال صالح با گنجایش ۹۵ میلیون مترمکعب اکنون تنها ۲۳ و ۳ دهم و به عبارتی ۲۵ درصد حجم پر را دارد. 
اسدی ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته این سد ۴۳ میلیون مترمکعب ظرفیت داشته است. 
وی تاکید کرد: همچنین سد الغدیر ساوه با ۲۷۷ میلیون مترمکعب گنجایش، در حال حاضر ۲۵ میلی مترمکعب معادل ۹ درصد آن پر است در حالی که سال گذشته ۵۲ میلیون مترمکعب بوده است. 
اسدی از مردم و کشاورزان تقاضا کرد در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند تا امسال نیز به خوبی سپری شود البته باهمکاری خوب با شرکت توزیع برق وآب و فاضلاب تمهیداتی اتخاذ شده که مردم در آب شرب دچار مشکل نشوند.

دیگر خبرها

  • سد مهاباد ۱۷۵ میلیون مترمکعب آب دارد
  • حجم آب سد‌های آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • حجم آب سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • حجم آی سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • افزایش ۱.۶ درصدی حجم آب پشت سد های آذربایجان غربی
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب
  • بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان غربی دیدن کردند
  • سدهای آذربایجان‌غربی ۱۱۳۸ میلیون مترمکعب آب دارد
  • بازدید نوروزی بیش از ۲۸ هزار نفر از سد‌های گردشگرپذیر آذربایجان غربی