Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح چهارشنبه در نشست با دهیاران شهرستان گناوه با حضور مدیرکل امور روستایی استان اظهار داشت: دهیاران شهرستان گناوه در پرداختن مسائل و مشکلات روستاها با نگاه بلند، برنامه ریزی مناسب، مطالعه، برنامه بلند مدت و با طرح و برنامه به بررسی قدم بردارند و اقدام کنند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه امروز روستاها هم پای شهرها پیشرفت کرده و نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد ادامه داد: باید برای گره گشایی از مشکلات روستاییان تمام توان خود را به کار گرفت و با دستگیری به خصوص رفع مشکلات مظلومان و محرومان و کسانی که فریاد رسی ندارند کار و تلاش کرد و قوانین را بدون خطا و اشتباه برای خدمت رسانی بهتر به مردم تسهیل و خدمت بدون منت را سرلوحه کار قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز هر چه داریم به برکت این مردم و ستمدیدگان و محرومان و خون شهدا و ایثارگران است و این مردم شایسته بهترین خدمت رسانی‌ها هستند.

فرماندار گناوه یادآور شد: در برنامه‌ها و پروژه‌ها در نظر گرفته شده در سطح روستاهای شهرستان گناوه نیازمندی‌های متناسب با هر روستا دیده شود.

وی اضافه کرد: نگاه راهبردی و برنامه ریزی در هر کدام از روستاها شهرستان گناوه با توجه به ظرفیت‌های همان روستا باشید و نسخه یکسان برای همه روستا پیچیده نشود.

صفری بیان کرد: خدمت رسانی به مردم با نگاه نوکری و رضای خدا باشد و تکریم و احترام ارباب رجوع در هر سطح و مسئولیتی باید مد نظر و در دستور کار باشد.

وی گفت: نظارت کامل بر پروژه‌ها و هزینه‌ها به طور جدی مورد بررسی شود و سیستم بودجه‌ها و هزینه کردها به طور جد در سطح روستاهای شهرستان تنظیم شود.

وی گفت: در کنار بیان مشکلات روستاها ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روستاها نیز بیان شود.

شهید سلیمانی برای همه اسوه و الگو است

فرماندار گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه حماسه یوم الله ۹ دی افزود: حماسه ۹ دی ادامه مسیر پیوند ناگسستنی ملت غیور ایران اسلامی با رهبری و ولایت بود و یک بار دیگر انقلاب اسلامی با صلابت و شهامت و بینش الهی خود را به عرصه بین المللی معرفی کرد.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی در صدد ضربه به نظام و انقلاب بودند اما با درایت و نقش بی بدیل رهبر فرزانه و حکیم و دوراندیش انقلاب و حضور ملت کشتی انقلاب در این امواج فتنه به سلامت عبور کرد و این فتح بزرگ مانند حماسه‌های دیگر باید زنده نگه داشته شود.

وی با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی یادآور شد: امام خمینی (ره) دستاورهای زیادی برای کشور به ارمغان آورد که یکی از این دستاوردها رهبر معظم انقلاب است که در نهضت و مکتب رهبری شهدایی مانند شهید سلیمانی پرورش یافت.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبری شهید سلیمانی یک مکتب بود گفت: شهید سلیمانی نه تنها برای شیعیان و مردم ایران بلکه برای همه فرق اسلامی و مظلومان جهان جانانه و با شجاعت جنگید و ایستادگی کرد و در میدان جنگ رزمنده ای شجاع و در مردم داری، دارای اخلاص و تواضع بود.

وی گفت: شهید سلیمانی برای همه اسوه و الگو است خون شهید سلیمانی بیش از حیات آن شهید در جهان تأثیرگذار شد و راه نجات و اقتدار مظلومان و ستمدیدگان و آزادگان را با تکیه بر ایمان الهی و قدرت مردمی به عالم نشان داد.

مدیرکل امور روستایی استان در این نشست به بیان برنامه‌ها و راهبردهای این دفتر برای دهیاران و روستاها پرداخت.

کد خبر 5386702

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه توسعه روستاها شهرستان گناوه ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه 9 دی آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا ایلام سیستان و بلوچستان سانحه تصادف شهرستان گناوه شهید سلیمانی برای همه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده چهارشنبه شب در همایش معاونان عمرانی استانداری‌ها در بوشهر با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد اظهار داشت: طرح‌های عمرانی در استان بوشهر از لحاظ اهمیت اولویت‌بندی شده است و امسال برخی از آنها افتتاح می‌شود.

وی تکمیل جاده‌ها به ویژه محورهای بین شهرستان‌ها از جمله باغان به سرچشمه و دیر به کنگان تحت عنوان وفاق را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های آبرسانی، درمانی، ساخت مسکن، عمران شهری و روستایی در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه منابع اعتباری این طرح‌ها از محل استانی، مصوبه سفر رئیس جمهوری، مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و منابع ملی تأمین می‌شود ابراز داشت: دستگاه‌های بزرگی همچون بنادر و دریانوردی طرح‌های مهمی از جمله تکمیل مجتمع بندری نگین و جاده دسترسی آن در دستور کار دارد و منابع اعتباری ملی هم برای تکمیل طرح‌های همچون سد دشت پلنگ، دالکی و باهوش تأمین تخصیص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بخشی از این طرح‌ها افتتاح می‌شود، یادآور شد: بوشهر در عرصه معماری دارای جایگاه ممتاز است و استفاده از این ظرفیت در طرح‌های عمرانی با توجه به پیشینه تاریخی بوشهر یک ضرورت است.

محمدی‌زاده معماری ساخت سازه‌های عمرانی در بافت تاریخی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهرداری‌ها در طرح‌های عمرانی و حتی دستگاه‌های اجرایی در احداث ساختمان از این معماری استفاده می‌کنند.

وی افزود: معماری شهر آفتاب نیروی دریایی بوشهر کاملاً متناسب با نمای بومی بوشهر طراحی و اجرایی شده است.

کد خبر 6081559

دیگر خبرها

  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان