Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرکزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی کلاردشت از پلاک گذاری 21 دستگاه تراکتو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفتر مازندران درکلاردشت، عباس درزی نیا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پلاک گذاری ماشین‌های فعال بخش کشاورزی، تاکنون 21 دستگاه تراکتور با همکاری مکانیزاسیون این مدیریت، پلیس آگاهی شهرستان، اتحادیه دهیاران استان، پلیس راهور و مرکز شماره گذاری در شهرستان کلاردشت پلاک گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاردشت افزود: براساس برنامه زمانبندی انجام شده، باقیمانده ماشین آلات فعال مشمول طرح تا پایان امسال فرصت پلاک گذاری خواهند داشت.

وی با اشاره به مزایای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی اضافه کرد: نظم دهی، شناسنامه دار کردن ماشین آلات، تسهیل در خرید و فروش و نقل و انتقال اسناد مالکیتی، هوشمندسازی و تخصیص سهمیه سوخت، تهیه بانک اطلاعاتی ماشین‌های کشاورزی و نیرو محرکه استان برای برنامه ریزی در انجام عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی از مزایای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلاک گذاری 500 دستگاه تراکتور کلاردشت ماشین آلات پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  در بارش‌های اخیر دو روز گذشته در جنوب کشور  ۱۴ استان درگیر بوده است گفت: سه هزار و ۸۶ راهدار نفر روز و ۲ هزار و ۵۴۷ انواع ماشین آلات  مشغول فعالیت هستند  و در طی این مدت ۲۶ مسیر غیرشریانی و ۶ مسیر شریانی مسدود شدند و همکاران در  تلاش هستند که این  مسیر‌ها را بازگشایی کنند.

وی ادامه داد: بیشترین عملیات مربوط به ریزش برداری در سطح محور‌ها بوده است که ۳۸۰ مترمکعب تاکنون ریزش برداری شده  و ۵۱۸ محور روستایی مسدود شده است که شامل ۲ هزار روستا می‌شود.

بهرامی نیا توضیح داد:  شدت بارش‌ها از دیروز  افزایشی بوده که عمده آنها در استان‌های جنوبی از جمله هرمزگان، کرمان به ویژه جنوب کرمان و ایرانشهر و جنوب سیستان وبلوچستان و آذربایجان شرقی بوده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان