Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍خبرگزاری آریا-

با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان، رئیس مجمع خیرین استان و مسئولین آموزش و پرورش ناحیه1 آئین کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه روستای سرآسیاب ناحیه 1 کرمانشاه به همت خیر گرانقدر حاج علی پوطی و به یاد تکاور شهید فرشید پوطی برگزار شد.

 در این مراسم مهندس نظری مدیر کل نوسازی مدارس استان ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند خانواده شهید گرانقدر عنوان نمود، به همت خیرین نیک اندیش، اداره کل نوسازی مدارس استان امروز با ساخت 1322 کلاس درس پس از زلزله کرمانشاه در ساخت و ساز فضای آموزشی در کشور جزء استان های سرآمد می باشد که این مهم بدون همراهی و همیاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خیرین گرانقدر میسر نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به رعایت تمامی استاندارد های لازم جهت ساخت مدارس در استان ابراز امیدواری نمود که دانش آموزان این مدرسه 6 کلاسه، با الگو پذیری از راه شهدا، ادامه رونده راه این شهید بزرگوار و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

 خاطر نشان می گردد این مدرسه به صورت مشارکتی و با اعتبار خیری حدود 10میلیارد ریال، با 6 کلاس درس و مساحت 90 متر مربع، با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه احداث خواهد شدخبرگزاری آریا-

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلاس درس کل نوسازی مدارس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کوهگرد معاون شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: طرح سفیران سلامت دانش آموزی با هدف توانمندسازی دانش آموزان برای خودمراقبتی و انتخاب سبک زندگی سالم در مدارس اجرا می‌شود. 

 

وی افزود: دانش‌آموزان در این طرح در طول سال تحصیلی آموزش‌های لازم را از طریق مراقبین سلامت دریافت می‌کنند و اطلاعات خود را در اختیار خانواده و هم سالان خود قرار می‌دهند. 

 

میرزایی مدیر مدرسه شهید دهستانی بافق گفت: همزمان با هفته سلامت جشنواره غذای سالم نیز برگزار شد تا دانش آموزان با غذای سالم و ناسالم آشنا شوند. 

 

وی افزود: سفیران سلامت مدرسه این وظیفه را دارند تا موراد بهداشتی در حوزه جسم و روح را به دیگر دانش آموزان آموزش دهند.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی