Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل کارگروه مانع‌زدایی برای کمک به تحقق طرح جهش مسکن در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از دادگستری استان گلستان، حیدر آسیابی در جلسه امروز  بررسی مشکلات انبوه‌سازان حوزه مسکن و ساختمان اظهار داشت: جلسه امروز برای شناسایی و رفع موانع حوزه ساخت و ساز  مسکن در استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمان و نحوه صدور پروانه، قوانین مالیاتی، مسائل حوزه دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه برق و راه و شهرسازی از جمله مسائل طرح شده در جلسه امروز بود.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: برای رفع این مشکلات قرار شد کارگروهی با عنوان مانع‌زدایی حوزه مسکن به ریاست دادستان مرکز استان تشکیل شود و در جلسات هفتگی خود مسائل و مشکلات با حضور دستگاه‌های اجرایی طرح و برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

آسیابی گفت: امیدواریم با رفع این مشکلات، شاهد تسهیل ساخت و ساز مسکن و کاهش قیمت تمام شده واحدهای مسکونی در استان باشیم.

تعدد پرونده‌های تخلف‌های ساخت و ساز زیبنده کاشان نیستبلاتکلیفی اهالی روستای سیل‌زده ‌شیرگ ‌سربیشه؛ توقف ساخت و ساز در شهرک جدید

وی همچنین خاطرنشان کرد: مسکن جزو حقوق عامه است و دادستان‌ها باید از دستگاه‌ها حُسن اجرای قوانین در این حوزه را از دستگاه‌های اجرایی مطالبه کنند.

سیدمحمد مرتضوی رئیس انجمن انبوه‌سازان استان گلستان هم در این جلسه گفت: اگر موانع و مشکلات حوزه مسکن برطرف نشود برای تحقق طرح جهش مسکن با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

نحوه محاسبه مالیات، ساز و کار پرداخت تسهیلات مسکن، نحوه حضور مهندسان ناظر و مجری طرح در پروژه‌های ساختمان‌سازی و بازنگری در فرآیندهای شهرداری از جمله مسائل طرح شده از سوی فعالان حوزه ساخت و ساز مسکن در جلسه امروز بود.

انتهای پیام/582/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسه امروز ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله نورمفیدی در این دیدار علما و روحانیت را پناه مردم دانست و افزود: همه ما باید خیران و مردم را به سمت احداث مسکن محرومان سوق دهیم.    

او گفت: امام (ره) حساب صد بنیاد مسکن را با هدف مشارکت مردم برای ساخت مسکن محرومان حتی با هزینه اندک تاسیس کرده است.  
سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقدامات خوب عمرانی و مسکن روستایی بنیاد مسکن باید به مردم اطلاع رسانی شود.

او ادامه داد: در نوسازی مسکن روستایی گلستان ۵۵ درصد پیشرفت دارد، اما در کشور این رقم ۵۳ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم گفت: در دو سال گذشته ساخت بیش از ۱۴ هزار مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها آغاز شد.
او افزود: هفتاد درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی گلستان صاحب خانه شدند و سی درصد باقیمانده هم تا پایان سال ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند.

حسینی همچنین خبر داد: گلستان در نوسازی و بازسازی واحد مسکونی رتبه سوم کشور را داراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                      

 

 

دیگر خبرها

  • اهمیت عرضه زمین برای ورود مردم در حوزه ساخت مسکن چیست؟
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است