Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عابد ملکی در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا اظهار داشت: ممنوعیت تردد خودروهای گازوئیلی اجرایی می شود؛ ضمن اینکه پلیس راهور باید نسبت به جلوگیری از تردد کلیه موتورسیکلت‌ها و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جلوگیری از فعالیت های عمرانی که سبب تشدید آلودگی هوا می شود و جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری از دیگر مصوبات این جلسه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: نظارت ویژه بر سوزاندن شاخه و برگ ها و پسماندسوزی انجام می شود ضمن اینکه پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر و مناطق آلوده تر نیز جانمایی شود.

ملکی سپس گفت: ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در صنایع مجاور تهران و تامین گاز مورد نیاز نیرو گاه ها و سایر واحدهای متصل به شبکه گاز نیز اعمال می شود.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی جهت خوددداری از فعالیت های ورزشی در فضاهای باز خاطرنشان کرد: مصوبات جلسه برای روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه می باشد و در صورت افزایش شاخص آلودگی مجددا جلسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آلودگی هوا پلیس راهور معاینه فنی اتوبوس فوریت های پزشکی هلال احمر گاز شاخص آلودگی هوا کمیته اضطرار آلودگی هوا معاون عمرانی استاندار تهران آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی