Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@05:52:47 GMT

جانشین لوکاکو را پنج دقیقه‌ای پیدا کردم!

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۰۱۸۲

جانشین لوکاکو را پنج دقیقه‌ای پیدا کردم!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر به تمجید از خریدهای تابستانی خود در اولین فصل حضور در این باشگاه پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در فصل تابستان و بعد از جدایی ستاره هایی مانند روملو لوکاکو و اشضرف حکیمی و همچنین بیماری قلبی کریستین اریکسن، به نظر می رسید فصل دشوار در انتظار سیمونه اینزاگی، سرمربی جدید اینتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گزینه های جانشین مانند ادین ژکو و هاکان چالهان اوغلو بسیار خوب عمل کرده و باعث شدند نراتزوری در نیم فصل با اقتدار در صدر جدول قرار گیرد. حالا سیمونه اینزاگی در مورد خریدهای جدید این تیم و البته کار کردن با لائوتارو مارتینز صحبت کرده است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "لائوتارو مارتینز بازیکن کاملی است که مسئولیت خود را درک می کند. لائوتارو می داند که یکی از رهبران اینتر در سال های آتی است. این بازیکن با تمام وجود در زمین بازی کرده و اگر زود تعویض شود یا از ابتدا در ترکیب ثابت فرار نگیرد، عصبانی می شود.

 

 

خرید ادین ژکو و هاکان چالهان اوغلو در فصل تابستان؟ وقتی فروش روملو لوکاکو به چلسی قطعی شد، ادین ژکو اولین نامی بود که بعد از پنج دقیقه به ذهن من رسید و این خواسته را به مدیران باشگاه نیز اطلاع دادم. من از گذشته و از زمان رویارویی با ادین ژکو د دربی‌های رم او را به خوبی می‌شناختم و ادین ژکو همیشه یکی از بهترین مهاجمان شاغل در سری آ بوده است.

 

یادم هست که در پونزا به همراه دوستان، همسر و فرزندانم در تعطیلات بودم. احساس می‌کردم بیشتر از اینکه با خانواده‌ام در ارتباط باشم با هاکان در مورد انتقال به اینتر صحبت می‌کنم. اما از همان لحظه اول هاکان بازیکن ایده‌آلی برای سبک فوتبال مورد نظر من و جایگزین کریستین اریکسن در اینتر در ذهن من بود."

 

اینتر میلان هاکان چالهان اوغلو سیمونه اینزاگی ادین ژکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان هاکان چالهان اوغلو سیمونه اینزاگی ادین ژکو سیمونه اینزاگی ادین ژکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده مسابقه شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد. رئال مادرید با غلبه بر کلن در فینال رقابت ها برای دومین بار فاتح جام یوفا شد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!
  • سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • عصبانیت ژابی آلونسو از ادین ترزیچ؛ یک پیش‌بینی که غلط از آب درآمد
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال