Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@04:54:52 GMT

حوادث سال ۲۰۲۱ به روایت تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۰۴۱۵

حوادث سال ۲۰۲۱ به روایت تصاویر

سال ۲۰۲۱ شاهد حوادث و تحولاتی بود که در این گزارش به آن‌ها پرداخته شده است.

خبرگزاری میزان - از هجوم حامیان ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا و سقوط کابل به دست طالبان گرفته، تا بحران پناهجویان در مرز بلاروس و لهستان در مجموعه‌ای از تصاویر گردآوری شده است.

به گزارش الجزیره، درختان تکه تکه شده و بقایای خانه‎ها، تقریباً یک سال پس از فوران آتشفشان در استان باتانگاس، که یک مقصد گردشگری محبوب در جنوب مانیل در فیلیپین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از دیوار غربی ساختمان کنگره این کشور در واشنگتن دی سی بالا می‌روند.

در حالی که مقام‎های کنگره آماده می‌شدند تا پیروزی جو بایدن را تایید کنند، حامیان ترامپ سعی داشتند به این ساختمان در روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ یورش ببرند.

 

 

قطاری در ۳ فوریه ۲۰۲۱ از یک گذرگاه راه‌آهن می‌گذرد که توسط آب‌های سیلاب ناشی از باران و ذوب برف در منطقه نیدرو در نزدیکی فرانکفورت آلمان احاطه شده است.

 

 

گریه یک کودک در ۲۸ مارس ۲۰۲۱ پس از انتقال از ریو گراند به آمریکا، در تگزاس، در حالی که از یک قایق بادی پیاده می‌شود.

 

 

یک پسر ۱۲ ساله، در ۱۷ مارس ۲۰۲۱ هنگام بازگشت از مدرسه به خانه، در شهرستان ناکورو در کنیا تلاش می‌کند انبوهی از ملخ‌ها را از مزرعه خود بیرون براند.

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ مورد از مرگبارترین بلایای طبیعی ۲۰۲۱ طوفان مرگبار در فیلیپین با ۷۵ کشته

انفجار ناشی از یک حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در نوار محاصره شده غزه باعث پرتاب گرد و غبار و آوار در اطراف محله در ۱۳ می ۲۰۲۱ شد.

 

 

مردم هند در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ در میان موج دوم بیماری همه گیر کرونا، منتظر سوزاندن قربانیانی هستند که به دلیل کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‎اند.

 

 

نیرو‌های طالبان پس از فرار اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان از این کشور در کابل در ۱۵ آگوست ۲۰۲۱، کاخ ریاست جمهوری افغانستان را تحت کنترل گرفتند.

 

 

در حالی که آتش سوزی دیکسی در جنوب جینسویل در شمال کالیفرنیا در ۱۶ آگوست ۲۰۲۱ در حال گسترش بود، خانه‌ای در شعله‌های آتش می‌سوزد.

 

 

پس از آنکه لهستان امنیت را در امتداد مرز شرقی اتحادیه اروپا افزایش داد، مهاجران در ۸ نوامبر ۲۰۲۱ در مرز بلاروس و لهستان تجمع کردند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث بین الملل آمریکا دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است

یک کارشناس برجسته انگلیسی روی کار آمدن مجدد ترامپ در آمریکا را بخصوص خطری برای اروپای شرقی دانسته و از اروپایی‌ها خواست برای استقلال در امنیت و دفاع از خود وارد عمل شوند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بن آنسل، استاد علوم سیاسی در کالج نوفیلد دانشگاه آکسفورد و یکی از کارشناسان برجسته دموکراسی بریتانیا در گفتگویی با روزنامه دی ولت آلمان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به تحولات بین المللی غرب اقتدار خود را از دست داده است گفت: غرب نسبتا قدرت خود را از دست داده است. قبل از سال 1989، حمله به غرب توسط قدرت‌های غیر غربی، امری عادی بود. سپس اتحاد جماهیر شوروی فروپاشید و ایالات متحده آمریکا خود را به عنوان قدرت مسلط تثبیت کرد. در آن زمان، بسیاری معتقد بودند که دموکراسی بالاخره پیروز شده است. اما اینطور نبود. کم کم روسیه و چین همزمان بالا رفتند و اوج گرفتند که این منجر به از دست رفتن نسبی قدرت جهانی در غرب شد، همانطور که امروز مشاهده می کنیم.

وی درباره خطرات روی کار آمدن مجدد ترامپ در آمریکا گفت: من معتقد نیستم ترامپ ساختار به اصطلاح دموکراسی آمریکا را تهدید می کند. او تصمیمی برای دور زدن کنگره یا محدود کردن حق رای نمی گیرد. اما او تهدیدی برای دموکراسی در اروپای شرقی است. او در صورت وقوع جنگ از استونی، لتونی یا لیتوانی دفاع نخواهد کرد. بنابراین کشورهای اروپایی باید وارد عمل شوند. اروپایی‌ها اکنون متوجه شده‌اند که دیگر نمی‌توانند به آمریکایی‌ها برای محافظت ازخود تکیه کنند. اروپای ها باید سال ها پیش، زمانی که ایالات متحده قبلاً در این باره شکایت می کرد، درباره معنای آن بحث می کردند. اما هیچ کس این شکایات را جدی نگرفت.

وی در ادامه همچنین به افزایش محبویت احزاب راست پوپولیستی در آستانه انتخابات اروپا پرداخته گفت: بسیاری از نارضایتی ها و بی اعتمادی در غرب از این واقعیت ناشی می شود که رشد اقتصادی در اکثر کشورها برای دو دهه راکد بوده است. سیاست ما در این شرایط منفی‌تر و توزیع‌کننده‌تر می‌شود. با توجه به این موضوع، خوشحال کردن مردم بسیار دشوار است، زیرا همه معتقدند که زندگی برای آنها سخت تر از والدینشان است.

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشتترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  • محورهای کمیته پزشکی قانونی کنگره سلامت اربعین تصویب شد
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد