Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جعفر میعادفر، چهارشنبه در حاشیه برگزاری سی‌وپنجمین همایش روسای مراکز اورژانس کشور در اردوگاه میثاق آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال به جز چند ماه اول سال که طرح محدودیت‌ تردد به دلیل شیوع کرونا در کشور اجرا شد شاهد افزایش حوادث ترافیکی در سراسر کشور هستیم.

وی افزود:به طور متوسط در هر حادثه رانندگی برای یکدستگاه اتوبوس ۴۰ نفر مصدوم و کشته می‌شوند که این امر به یکی از چالش‌های اورژانس کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میعادفر به حادثه رانندگی هفته جاری در جاده اهواز به خرمشهر که در آن ۱۰ نفر کشته و تبیش از ۱۳ نفر نیز مجروح شدند اشاره کرد و افزود: برای کاهش حوادث رانندگی رعایت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم، نیاز است جاده های مواصلاتی کشور نیز ایمن سازی شده ضمن اینکه تقویت اورژانس‌ بین جاده‌ای برای سرعت عمل در خدمت رسانی به مصدومان ضروری است.

وی به فعالیت بیش از سه هزار پایگاه اورژانس در سراسر کشور اشاره کرد و اظهار کرد:با توجه به شروع فصل سرما و شروع بارندگی و تغییرات آب و هوایی در هفته جاری توصیه اورژانس به مردم این است که سفرهای غیرضروری را در این ایام انجام ندهند.

رییس سازمان اورژانس کشور همچنین به هموطنانی که قصد سفر دارند توصیه کرد علاوه بر زنجیر چرخ ،وسایل گرمایشی و نیز سوخت کافی به همراه داشته باشند.

فعالیت سه پایگاه هوایی اورژانس در خوزستان 

میعادفر به فعالیت سه پایگاه اورژانس هوایی در اهواز، دزفول و بهبهان اشاره کرد و اظهار داشت:استقرار اورژانس هوایی به فاصله ۱۵۰ کیلومتری از مرکز استان امکان‌پذیر است و دانشگاه علوم پزشکی آبادان با توجه به بُعد مسافت ۱۱۰ کیلومتری تا مرکز استان می‌تواند از پایگاه هوایی اهواز در صورت نیاز استفاده کند.

رییس سازمان اورژانس کشور در خصوص استقرار اورژانس دریایی نیز گفت: آن چیزی که در این خصوص برای وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و سازمان اورژانس کشور تعریف شده رساندن بیماران در شرایط خاص از خشکی به خشکی است مثلا از جزایر به مراکز درمانی در کشور است.

وی افزود:ارائه خدمات اورژانسی به شناورها در دریا بر عهده وزارت راه و سازمان بنادر و کشتیرانی است.

درمانگاه اورژانس شلمچه در سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود

میعادفر گفت: درمانگاه خدمات درمانی و اورژانس شلمچه باتوجه به اعتبار اختصاص یافته به آن در سال ۱۴۰۱ تکمیل و آماده خدمت رسانی به مردم منطقه، زائران اربعین و کاروانهای راهیان نور خواهد شد.

سی‌وپنجمین همایش روسای اورژانس کشور که از امروز در اردوگاه میثاق آبادان آغاز شده است روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ادامه می یابد.

برچسب‌ها جعفر میعادفر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جعفر میعادفر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان تصادفات جاده ای جعفر میعادفر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان تصادفات جاده ای اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد