Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@05:15:01 GMT

ونزوئلا به بازنشستگان نفت رمزارز می‌دهد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۰۶۸۵

ونزوئلا به بازنشستگان نفت رمزارز می‌دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پترو که پشتوانه آن نفت ونزوئلا و سایر منابع دولتی است در صرافی های محلی برای این بازنشستگان قابل معامله شده است تا آنها به ارز فیات دسترسی داشته باشند، زیرا طبق گزارش های محلی، دسترسی ارز به عنوان وسیله مبادله در این کشور همچنان محدود است.

بازنشستگان شرکت ملی نفت ونزوئلا در کریسمس ۲ پترو دریافت می کنند

گروهی از بازنشستگان شرکت ملی نفت ونزوئلا به عنوان پاداش پترو دریافت کردند که ارز دیجیتال ملی ونزوئلا است و در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازنشستگان این پاداش را به عنوان هدیه کریسمس از طریق پلتفرم مادرلند دریافت خواهند کرد، جایی که آنها می توانند دو پترو (به ارزش تقریبی ۱۲۰ دلار) را که در ۲۳ دسامبر واریز شده است مدیریت کنند.

بازنشستگانی که قرار است این پاداش را دریافت کنند، یک هشدار از طریق پلتفرم دریافت خواهند کرد تا بتوانند دو PTR خود را از آن خارج کنند. بسیاری از بازنشستگان اعلام کرده‌اند که قصد دارند آن را برای خرید کالا و پرداخت هزینه خدمات مبادله کنند.

بیتشر بخوانید: قیمت طلا، سکه و ارز ۱۴۰۰.۱۰.۰۸/ بازار طلا و سکه صعودی شد در ترکیه چه می‌گذرد؟/ املاک ایرانی‌ها را به نصف قیمت می‌خرند نرخ این ارزها ریخت

تاریخچه و حرکت قیمت پترو

پترو که در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد، سال‌ها قبل از اینکه السالوادور بیت‌کوین (BTC) را به طور قانونی بپذیرد، اولین شبکه ارز دیجیتال تحت حمایت دولت بود. در ابتدا پترو قرار بود قیمت ۶۰ دلاری را با حمایت سبدی از نفت و سایر منابع موجود در ونزوئلا ثابت نگه دارد اما بازار اما به دلیل کاربرد محدود ارز با کسری از قیمت مورد نظر معامله شده است.

این روند کاهش قیمت اخیرا با رسیدن پترو به قیمت های بی سابقه متوقف شد. پورتال محلی ارزهای دیجیتال Morocotacoin بیان کرد که دارایی رمزنگاری شده در برخی صرافی ها بیش از ۵۰ دلار معامله می شود که در برخی موارد به ۵۶ دلار می رسد. این اولین بار نیست که دولت ونزوئلا از پترو برای دادن پاداش به شهروندان ونزوئلا در ماه دسامبر استفاده می کند.

در واقع، دو سال پیش در سال ۲۰۱۹، دولت همین کار را کرد و نیمی از یک واحد پترو (۳۰ دلار) را به همه مستمری بگیران و کارکنان دولتی به عنوان هدیه کریسمس داد.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1587376

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ونزوئلا بیت کوین رمز ارز ارز دیجیتال ارز دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می‌کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می‌ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می‌کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • کلاهبرداری از داوطلبان کنکور با دریافت رمزارز و سکه طلا
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • بازار رمزارز‌ها / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟