Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:37:43 GMT

سیدعباسی و انقلاب در ترکیب شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۱۳۱۰

سیدعباسی و انقلاب در ترکیب شهر خودرو

سرمربی جوان شهر خودرو تغییرات پرشماری را در ترکیب تیمش برای مسابقه امروز مقابل پیکان اعمال کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، شکست 3 گله مقابل استقلال علی‌رغم نمایش خوب در نیمه دوم باعث شد تا عنابی‌پوشان مشهدی همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی باشند و با کسب 2 امتیاز از 11 مسابقه، عنوان ضعیف‌ترین تیم تاریخ برتر برحسب نتایج به دست آمده را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان سیدعباسی برای فرار از این بحران و رسیدن به اولین برد فصل، امروز کار دشواری در بیرون از خانه دارند و باید در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف پیکان بروند؛ تیمی که هفته گذشته توانست سپاهان مدعی را در نقش‌جهان شکست بدهد.

 

عنابی‌پوشان مشهدی در حالی به مصاف حریف خودروساز خود می‌روند که دو غایب بزرگ دارند، یکی در ترکیب و دیگری روی نیمکت؛ مسعود زائر کاظمینی بازیکن با قابلیت بازی در چند پست مختلف که هفته گذشته مقابل استقلال اخراج شد و داود سیدعباسی سرمربی تیم که او هم مقابل آبی‌های پایتخت اخراج شد و امروز نمی‌تواند کنار زمین حاضر شود و یونس گرائیلی مسئولیت کنار زمین را برعهده دارد و سیدعباسی از روی سکوها عملکرد فنی شاگردانش را زیرنظر دارد.

سرمربی جوان شهر خودرو نسبت به مسابقه هفته گذشته مقابل استقلال، به جز خروج اجباری زائر کاظمینی، 4 بازیکن دیگر را هم از ترکیب تیمش خارج کرده و با ترکیبی متفاوت نسبت به هفته گذشته مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد.

 

نفرات اولیه شهر خودرو خراسان مقابل پیکان تهران:

سعید جلالی‌راد، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، حسام پورهاشم، علی طاهران، محمدرضا فلاحیان، امیرحسین نعمتی، صادق صادقی، ابوالفضل عکاشه و مهدی شریفی

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد هفته گذشته شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود

ده روسی به سردار فرصتی دیگر می دهد.

با توجه به مصدومیت روملو لوکاکو و عدم آمادگی تامی آبراهام، انتظار می رود سردار آزمون در بازی حساس رم مقابل بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ۲۰۲۳/۲۴ به میدان برود.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ سردار آزمون پس از دو ماه می تواند در سری آ در ترکیب اصلی رم از دقیقه اول به میدان برود. او به احتمال فراوان مهاجم ثابت دنیله ده روسی در بازی حساس و ۶ امتیازی مقابل بولونیا است. آزمون چند هفته اخیر را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود