Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@15:14:07 GMT

امباپه: در ژانویه به رئال مادرید نمی‌روم

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۱۴۲۲

امباپه: در ژانویه به رئال مادرید نمی‌روم

ستاره فرانسوی تیم پی اس جی انتقالش به رئال مادرید را به طور کامل منتفی دانست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، تا سه روز دیگر کیلیان امباپه می‌تواند با هر باشگاهی که دوست دارد مذاکره کند. با این حال، احتمال ماندن او در پی اس جی برای موفقیت در کسب اولین عنوان قهرمانی اروپایی این تیم فرانسوی بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها ۲۴ ساعت پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال گلوب ساکر، ستاره پاری سن ژرمن با CNN مصاحبه کرده و در مورد درخواست خود برای ترک باشگاهش در تابستان و همچنین دیدارهای حساس پیش روی پاریسی‌ها برابر رئال مادرید صحبت کرد.

امباپه در پاسخ به سوال راجع به درخواست جدایی‌اش از پی اس جی در ابتدای فصل گفت: من صادق بودم. آنچه را که قلبم به من گفت بیان کردم. خیلی خوشحالم که در پاری سن ژرمن ماندم چون پاریس شهر من است. من فرانسوی هستم و می‌خواهم همه چیز را در این فصل به دست بیاورم.

وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌تواند فصل آینده برای رئال مادرید بازی کند یا خیر، او با خنده پاسخ داد: اکنون لحظه‌ای نیست که در مورد آینده‌ام صحبت کنم. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم شکست دادن رئال مادرید در دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا است. البته من در ژانویه به رئال نخواهم رفت. می‌خواهم فصل را در پی اس جی به پایان برسانم و هیچ شکی در این رابطه ندارم. دوست دارم تمام تلاشم را برای کسب یک جام مهم برای هواداران به کار بگیرم و فکر می‌کنم شایسته آن هستم.

ستاره خط حمله تیم ملی فرانسه و پاریس سن ژرمن در خصوص تقابل این تیم با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اضافه کرد: ما باید برای این دیدار آماده باشیم. مسابقه مهمی در پیش داریم و مهم‌ترین لحظه در طول فصل، در انتظار ماست. می‌خواهیم گامی به جلو برداریم چون نباید فراموش کرد که دو سال پیش به فینال رسیدیم و سال قبل نیز جز چهار تیم نهایی بودیم. حالا وقت قهرمانی و بالای سر بردن جام لیگ قهرمانان است.

امباپه در پایان راجع به بازی کردن در کنار لیونل مسی اعتراف کرد: احساس خوشحالی زیادی دارم که می‌توانم کنار مسی بازی کنم. می‌توانم به فرزندان و دوستانم بگویم که با مسی بازی کرده‌ام. ما باید از تماشای او در پاریس لذت ببریم. این یک لحظه باورنکردنی در تاریخ فوتبال است.

کد خبر 545126

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امباپه انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید لیونل مسی پی اس جی تیم فوتبال پاری سن ژرمن رئال مادرید تیم فوتبال رئال مادرید نقل و انتقالات فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئال مادرید پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم