Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سیدمحمود حسینی‌ ظهر صبح امروز در بدو ورود به شهرستان تنکابن بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام به صورت سر زده با کارگران فصلی این شهرستان دیدار و به مشکلات‌شان آنها گوش کرد.

یکی از عمده مشکلات کارگران فصلی که با استاندار مطرح شد پیشنهاد کاری کم در این روزهای سخت و عدم پوشش بیمه‌ای کارگران فصلی بوده است که استاندار مازندران قول پیگیری این مهم را از مرکز به کارگران داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران همچنین در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام الله ۹ دی، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر در آزمون بزرگ مثل قبل موفق و وضعیتی که عوامل استکبار جهانی در عرصه داخلی را به وجود آوردند را با بصیرت و محوریت مقام معظم رهبری به نفع انقلاب تغییر دادند.

وی با بیان اینکه بخشی از مراجعات و درخواست‌ها توسط مردم تا این ساعت مربوط به اشتغال بوده است، افزود: به دنبال وضعیت رشد اقتصادی وضعیت اشتغال را در سال ۱۴۰۱ دنبال خواهیم کرد.

این مسؤول با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی را برای راه‌اندازی وضعیت اقتصاد در استان داریم، تصریح کرد: اولویت اول در زمینه کشاورزی است و در موضوعات گردشگری و صنعت بخش اعظمی از جوانان را در حوزه‌های مختلف مشغول به کار کنیم.

وی افزود: در برنامه‌های کوتاه مدت از مجموعه‌های در حوزه تولید و شرکت‌های دانش بنیان با مساعدت مدیران شغل‌هایی که جوانان نخبه بتوانند تولیداتی داشته باشند از جمله تولید نرم افزارهای روز، حوزه آی‌تی بتوانیم بخشی از جوانان را در این زمینه مشغول به کار کنیم.

استاندار مازندران در ادامه به مراجعات مردم در رابطه با تغییر بافت روستایی اشاره کرد، بیان کرد: با پیگیری در کمیسیون مربوطه برای مردمی که بومی هستند مساعدت لازم انجام می‌شود.

وی به بخش دیگر مراجعات مردم در زمینه گلایه از مدیران اشاره کرد، اظهار کرد: در صدور برخی مجوزها ناملایماتی در موضوعات اداری وجود دارد که با پیگیری اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر مدیران در صحنه حضور دارند، گفت: با حضور در بین مردم یک رفاه عمومی ایجاد شده تا از نزدیک بخشی از مشکلاتی که با مدیریت و تدبیر استانی حل و فصل کنیم را در اولویت بگذاریم.

حسینی‌پور با بیان اینکه در پی بحث که در فضای مجازی مبنی بر راه‌اندازی دفتر در غرب مازندران تضییع در حق فرمانداری تنکابن است، تصریح کرد: تنکابن فرمانداری با کارکرد و اختیارات ویژه که قطعا به آن خواهیم داد تا با مدیریت مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

وی افزود: با راه اندازی دفتر در غرب مازندران چیزی از مدیریت کمیت و کیفیت بهره‌دهی مجموعه فرمانداری ویژه تنکابن کاسته نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد دفتر در غرب مازندران صرفا جهت حضور است، بیان کرد: رویه جدید استانداری عملیاتی است اینطور که ما به سمت مردم می‌آییم و این در همه شهرها ادامه دارد.

استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه برای تغییر مدیران به دنبال شایسته سالاری هستیم، اظهار کرد: در شرایط فعلی به دنبال شناسایی مدیران توانمند هستیم.

وی با اشاره به اینکه در طول یک ماه فرصت دسترسی به مدیران شایسته بسیار کم است، بیان کرد: با ساز و کار در این زمینه جوانان بسیاری دعوت شده و می‌شوند تا کسانی که توانایی کار کردن در این شرایط دولت با سیاست‌های این دولت و ارزش گذاری‌هایی که شخص ریاست جمهوری برای دولت جدید ارائه فرمود را دنبال کنند، البته نه در بیان بلکه در سوابق افراد که در حوزه مدیریتی تلاش برای رفع مشکلات مردم را سرلوحه کار خود انجام می‌دهند را انتخاب خواهیم کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه تغییرات اساسی در مدیران خواهیم داشت، گفت: بیشتر مطالعات در این حوزه انجام شده و تغییرات شروع خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه این تغییرات مبنای سیاسی ندارد، تأکید کرد: مبنای تغییرات آن شایسته‌سالاری است.

استاندار مازندران در پایان به تعیین و تکلیف برخی شهرداران منتخب اشاره کرد و اظهار داشت: تغییر استاندار ربطی به تعویق شهرداران منتخب ندارد بلکه یک سری مشکلات در حوزه دستگاه‌های نظارتی وجود دارد که با پیگیری‌های لازم در اسرع وقت انجام می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار مازندران تنکابن شایسته سالاری سالگرد قاسم سلیمانی استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

وی افزود: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان