Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با نخستین مرحله بسته حمایتی صندوق اعتباری هنر در سال 1400، مبلغ 6میلیارد و 200 میلیون ریال به حساب هنرکارت هنرمندان خراسان شمالی واریز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «حسین فرخنده» با اشاره به اینکه 620 هنرمند خراسان شمالی دارای هنر کارت می باشند، افزود: نخستین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه 30 آذرماه سال جاری به حساب متصل به هنرکارت اعضای صندوق اعتباری هنر واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مبلغ واریزی برای هر نفر یک میلیون تومان می باشد، اظهار کرد: مجموعا 620 میلیون تومان به حساب هنر کارت هنرمندان واریز شد.

وی ادامه داد: براین اساس، تمامی اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر که دارای حساب هنرکارت هستند مشمول دریافت این کمک هزینه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: همچنین متقاضیان جدید که از دی سال ۱۳۹۹ تا ۱۵ دی ۱۴۰۰ نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت صندوق اقدام و پس از بررسی مدارک کد عضویت دریافت نمایند نیز از بسته حمایتی برخوردار خواهند شد.

«فرخنده» اضافه کرد: اعضای جدید پس از دریافت کد عضویت تا ۳۰ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند در سامانه هنرکارت ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد:صندوق اعتباری هنر در ایام همه گیری کرونا حمایت از اعضای تحت پوشش را اولویت نخست قرار داد و براین اساس با ارائه تسهیلات و ارائه بسته‌های حمایتی تلاش نمود اندکی از خسارت های وارده به حوزه فرهنگ و هنر را جبران نماید

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی پوشش فرهنگ و هنر پوشش رسانه فرهنگ و هنر بسته حمایتی صندوق اعتباری هنرکارت صندوق اعتباری هنر خراسان شمالی واریز شد حساب هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه به خبرگزاری صدا و سیما افزود: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی در خراسان شمالی بیش از سه هزار مادر را شامل می‌شود.
وی گفت: مادران مشمول این طرح می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش بینی شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی جات، میوه‌جات و سبزیجات و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان خرید کنند.
به گفته اسلام خواه این اعتبار در حساب سرپرست خانوار‌های مشمول طرح تامین شده و قابل بهره برداری و خرید است و امکان خرید اقلام مورد تایید از طریق تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ در دسترس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد