Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  یکی از اهداف اصلی فرهاد مجیدی برای برگزاری نشست خبری تیم استقلال و فولاد قبل از هفته دوازدهم این بود که خبرنگاران در محل تمرینات استقلال حضور پیدا کرده و با انتشار تصاویری از وضعیت چمن این استادیوم، شرایط بد تمرینی آبی‌پوشان در هفته‌های گذشته را به مخاطبان فوتبالی مخابره کنند.

تصاویر چمن زرد شده و کچل زمین آرارات که از راه دور هم می شد تشخیص داد به هیچ عنوان مسطح و هموار نیست، باعث شد تا بسیاری از هواداران در فضای مجازی نسبت به این موضوع انتقاد کنند که چرا تیم صدرنشین لیگ برتر باید در چنین وضعیتی تمرین کند! سرمربی استقلال در همین نشست خبری وقتی صحبت از زمین تمرین تیمش شد برای نشان دادن وخامت اوضاع گفت: “از زمین تمرین صحبت نکنید که کمرم درد می گیرد”.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی که سابقه سالها بازی در باشگاه‌های اروپایی و اماراتی در زمین هایی با چمن فوق العاده عالی را دارد به خوبی می داند دویدن و راه رفتن روی زمین های ناهموار چه صدماتی به ستون فقرات و استخوانهای زانو و مچ پا وارد می‌کند.

در همین خصوص از باشگاه استقلال خبر رسید پس از انتشار این تصاویر، سردار آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال بلافاصله وارد عمل شده و نسبت به تغییر شرایط محل تمرین استقلال به معاونان و دیگر مسئولان اجرایی باشگاه تاکید کرده هر چه سریعتر فکری به حال این وضعیت بکنند. آجرلو در صحبتی که با پرویز مظلومی و محمد مومنی – اعضای فوتبالی هیئت مدیره – از آنها یاری خواسته تا با توجه به شناخت شان نسبت به زمین های چمن تمرینی سطح شهر تهران محل مناسبی را برای تمرین تیم استقلال پیدا کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال آرارات آرارات استقلال فرهاد مجیدی مصطفی آجرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری

استاندار البرز جهاد کشاورزی ‌را ‌مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرد‌ و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم برای توسعه گلخانه ها ملزم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبدالهی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز اظهار داشت: باید بر روی توسعه کشاورزی استان با توجه به ماهیت و هویت سبز البرز، متمرکز شویم چرا که از این طریق محیط زیست و باغات و اراضی سبز استان را برای خود و آیندگان حفظ می‌کنیم.

وی ادامه داد: احیای روستاها و ایجاد بسترهای اشتغال روستاییان با دامداری و دامپروری، باغداری و کشاورزی به ویژه کشت گلخانه‌ای، بوم‌گردی، صنایع دستی و... از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که باید برنامه محور دنبال شوند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح‌های توسعه‌ای روستاها در قالب اجرای طرح هادی و نهضت ملی مسکن باید توجیه جمعیتی و رشد اقتصادی داشته باشد.

عبداللهی گفت: بازگشت روستاییان به روستاها و استقرار صنایع تولیدی و تبدیلی با توجه به ظرفیت‌های روستایی، می‌تواند سهم بزرگی در رشد اقتصادی استان ایفا کند.

وی از مدیران مربوطه در حوزه بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و امور روستایی خواست تا هر‌گونه توسعه در این حوزه را به ارائه طرح و برنامه اقتصادی و اشتغالزایی در روستاها منوط کنند.

استاندار البرز جهادکشاورزی استان را نیز مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرده و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم جهت توسعه گلخانه ها ملزم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • چند توصیه برای کاهش خطر زمین‌ خوردن در دوران سالمندی