Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@15:41:10 GMT

حمله توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به غزه

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۲۲۷۱

حمله توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به غزه

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا؛ شبکه تلوزیونی «کان» اسرائیل اعلام کرد که در پی تیراندازی یک فلسطینی به سمت شمال نوار غزه، یک صهیونیست که در نزدیکی حصار مرزی در حال انجام کاری بود، زخمی شده است. هنوز مشخص نیست که وی نیروی نظامی است یا شهرک‌نشین.

بر اساس اینن گزارش؛ رژیم صهیونیستی نیز با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد که وی در نتیجه این تیراندازی مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از این واقعه ارتش اسرائیل نیز اقدام به گلوله باران چند مقر نیروهای مقاومت غزه به وسیله توپخانه کرد که طبق آخرین اخبار سه فلسطینی مجروح شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین اسرائیل غزه رژیم صهیونیستی ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات اسرائیل به خان یونس و رفح / ۲۶ کشته

آفتاب‌‌نیوز :

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه یک شنبه مناطق مختلف شهر غزه از جمله رفح را هدف حملات خود قرار دادند که این حملات تلفات زیادی برجا گذاشته است.

براساس گزارش الجزیره، ارتش اسرائیل یک خانه را در محله المواصی در غرب خان یونس و دو منزل مسکونی دیگر را در رفح مورد حملات خود قرار دادند که به گفته منابع فلسطینی طی آن دست کم ۲۶ نفر از جمله ۱۶ زن و کودک به شهادت رسیدند. 

وزارت بهداشت غزه روز یک شنبه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته جنایت‌های جدیدی در نوار غزه مرتکب شده و شمار شهدای فلسطینی در مجموع به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • حملات اسرائیل به خان یونس و رفح / ۲۶ کشته
  • ناپدید شدن ۲۰۰۰ فلسطینی در مناطق مختلف غزه/ کشف گور جمعی در خان‌یونس/ ارتش اسرائیل در رفح
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • عملیات ضد صهیونیستی در رام الله