Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد خزاعی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: رشد شاخص‌های پروانه‌های بهره‌برداری صادره در ۹ ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد و اشتغال ۶ درصد رشد داشته است.

وی گفت: پروانه‌های صادره خراسان رضوی به تفکیک گروه صنعت شامل کانی فلزی، محصولات غذائی و آشامیدنی ها، محصولات توتون و تنباکو، ساخت منسوجات و پوشاک، چرم، کیف، چمدان، کفش، چوب و محصولات چوبی، ساخت کاغذ و محصولات کاغذی، انتشار، چاپ و تکثیر، کک و فرآورده‌های حاصل از نفت، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، محصولات لاستیک و پلاستیک و سایر محصولات کانی غیرفلزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این واحد‌ها در شهرستان‌های مشهد، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، خلیل آباد، قوچان، کاشمر، گناباد، نیشابور، سرخس، کلات، چناران و فریمان به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال را برای ۶۴۶۹ نفر به طور مستقیم فراهم کرده است.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی بهره برداری طرح پروانه بهره برداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت در تشریح خبر گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان در شهرستان اردل جهت تامین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر های جدید برق رسانی در دشتک، احداث فیدر عمومی وبهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر های اختصاصی فاز ۱ و ۲ معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت وبهینه سازی فیدر شماره ۴ فارسان جهت برق رسانی به قطب صنعتی جونقان از جمله این طرح ها می باشد.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ های آب کشاورزی، مجتمع های گلخانه ای ودامداری، اشتغال زایی و... می باشد.

مجید فرهزاد خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898912

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز