Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:05:46 GMT

دو آرزوی بزرگ امباپه برای سال جدید؛ رئال نیست

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۲۵۱۲

دو آرزوی بزرگ امباپه برای سال جدید؛ رئال نیست

کیلیان امباپه اصرار دارد که در انتقالات زمستانی به عقد قرارداد با رئال فکر نمی کند و تمرکزش کاملا روی پی اس جی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، از دو روز دیگر و با باز شدن پنجره انتقالات زمستانی، کیلیان امباپه سرنوشت آینده خود را به تنهایی در دست خواهد گرفت و دیگر پی اس جی نمی تواند از لحاظ قانونی مانع مذاکره او با رئال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره فرانسوی جولای گذشته رسما تقاضای جدایی کرد و از پی اس جی خواست با رئال وارد مذاکره شود ولی این درخواست رد شد و باشگاه پاریسی به هیچکدام از دو پیشنهاد رئال پاسخ نداد.

امباپه دیروز و در مصاحبه با سی اِن اِن تاکید کرد که ژانویه پی اس جی را ترک نمی کند و همه چیز را به پایان فصل موکول کرد.

 

 

 

 

او امروز و در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت نیز گفت:« در نیم فصل دوم همه تمرکزم روی فوتبال و مسائل داخل زمین خواهد بود و این مهمتر از هر مساله دیگری است. در نیم فصل دوم است که رقابت برای کسب جام های بزرگ جدی می شود و معتقدم الان اصلا زمان درستی برای صحبت در مورد آینده نیست. همه دنیا می دانند که من بازیکن بزرگی هستم و به همین دلیل مشغولیت ذهنی ام باید فقط روی داخل زمین باشد و نه مسائل بیرونی. طبیعی است که شرایط آینده هر بازیکنی باید مورد توجه قرار بگیرد چون گذشت زمان می تواند تعیین کننده باشد ولی الان اولویت من فقط فوتبال و کسب نتیجه با پی اس جی است و نه تعیین تکلیف آینده.»

 

امباپه در مورد اهدافش در سال 2022 گفت:« کسب اولین لیگ قهرمانان تاریخ پی اس جی باورنکردنی خواهد بود ولی فتح دوباره جام جهانی با فرانسه هم می تواند اتفاقی بی همتا باشد. بهتر است بین این دو مجبور به انتخاب نباشم.»

 

 

 

 

بازی کنار لئو مسی و نیمار:« طبیعی است که سطح انتظارات از پی اس جی بالاتر رفته باشد. همه از پی اس جی انتظار کارهایی فوق العاده دارند و با داشتن چنین بازیکنانی، این یک انتظار اغراق آمیز نیست ولی خوب، باید مصدومیت اخیر نیمار و نیز زمانی که مسی برای وفق دادن خود با شرایط پی اس جی نیاز دارد را نیز لحاظ کرد. بازی کنار مسی و نیمار موهبتی است که نصیبم شده و از این حیث خوش شانسم. معتقدم باهم می توانیم امسال کارهای بزرگی انجام دهیم.»

 

رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید پاری سن ژرمن کیلیان امباپه پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا امشب به یکی از اهداف بزرگش دست پیدا کرد. آن‌ها با نتیجه 4-1 کادیز را شکست داد تا حضور آن‌ها در  رقابت‌های اروپایی فصل آینده تایید شود.

خیرونا بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه 9 به گل رسید. اریک گارسیا که در محوطه جریمه خیلی خوب جای گیری کرده بود روی سانتر ساویو موفق شد با ضربه سر گل اول را به ثمر برساند.

این گل جریان بازی را به سود ژیرونا رقم زد تا آن‌ها در نیمه اول به یک گل دیگر دست پیدا کنند. در دقیقه 22 ایوان مارتین روی پاس به جلوی گوتیه‌رز در محوطه جریمه فرصت خوبی به دست آورد و با ضربه زمینی پای چپ دومین گل خیرونا را به ثمر رساند.

نیمه اول با برتری خیرونا به پایان رسید و تیم میهمان در 45 دقیقه دوم هم تیم برتر میدان بود اما در دقیقه 72 به گل سوم رسید. گوتیه‌رز در این دقیقه هم موفق ارسال پاس به محوطه جریمه شد که آرتم دووبیک آن را کنترل کرد و سپس با ضربه پای بیرون پای چپ دروازه را باز کرد.

بعد از گل کادیز در دقیقه 81 توسط اسکالانته، خیرونا خیلی زود به این گل واکنش نشان داد و با فرار پورتو به سمت محوطه جریمه موفق شد دروازه‌بان را دریبل زد و دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

پایان بازی با این نتیجه به خیرونا اجازه داد 68 امتیازی شود و در رده سوم قرار بگیرد. با امتیازات کسب شده و فاصله 6 هفته مانده تا پایان فصل لالیگا، خیرونا در بدبینانه‌ترین حالت ممکن به لیگ کنفرانس اروپا و خوش بینانه‌ترین حالت ممکن به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

چهار تیم برتر اسپانیا به لیگ قهرمانان، تیم پنجم به لیگ اروپا و تیم ششم هم به لیگ کنفرانس اروپا صعود خواهد کرد. رئال مادرید(78 امتیاز)، بارسلونا(70)، خیرونا(68)، اتلتیکومادرید(61)، اتلتیک بیلبائو(58) و رئال سوسیه‌داد(50) به ترتیب رتبه‌های اول تا ششم لالیگا را در اختیار دارند.

با توجه به اینکه تیم‌های رئال بتیس(48) و والنسیا(47) در رده‌های هفتم و هشتم جای دارند، فاصله امتیازی شکل گرفته بین این دو تیم با خیرونا -حداقل 20 امتیاز در فاصله 6 هفته و 18 امتیاز- شگفتی ساز این فصل لالیگا حداقل در رده ششم قرار می‌گیرد و می‌تواند به لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی