Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که به چند نفر از بانوان در حال ورزش در یکی از پارک های شهرستان شهریار اسیدپاشی کرده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌کیوان ظهیری‌ با اعلام این خبر‌ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره اسید پاشی به چند نفر از بانوان در حال ورزش در یکی از پارک های شهرستان "شهریار" در روز گذشته و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاش به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان وقوع این اتفاق، یک خانم از ناحیه پشت پا دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که جهت درمان به بیمارستان منتقل شد و لباس 3 نفر دیگر از بانوان نیز مورد اسید پاشی قرار گرفته بودند که آسیب جسمانی متوجه آنها نشده بود.

حادثه اسیدپاشی 3 نفر را در "رشت" راهی بیمارستان کردعامل اسیدپاشی بر روی خودروی بازیکن سابق تیم ملی والیبال دستگیر شداسیدپاشی بر روی مأمور پلیس در گلستان تکذیب شداسیدپاشی بر صورت دوست به خاطر تسویه حساب مالی

سردار ظهیری اظهارداشت: با انجام تحقیقات از محل حادثه، بازبینی دوربین های مدار بسته مشرف به محل وقوع حادثه و اخذ اظهارات آسیب دیدگان اسید پاشی، تصویر و چهره عامل اسیدپاشی به دست آمد و در کمتر از 24 ساعت در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران، متهم در شهر اندیشه "شهریار" دستگیر شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه، متهم فردی 32 ساله و دارای سوابق کیفری سرقت، حمل موادمخدر و تخریب اموال عمومی بود، تصریح کرد: وی در تحقیقات و بررسی های پلیس به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت 10 روز پیش از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده است.

سردار ظهیری در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله است و خادمان مردم در این مسیر از هیچ تلاشی، دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟