Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های پیکان تهران و پدیده مشهد از ساعت ۱۵ امروز(چهارشنبه) به مصاف هم رفتند که این مسابقه حساس در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

شاگردان مجتبی حسینی برای ادامه روند خوب خود نیاز به پیروزی مقابل تیم بدون برد پدیده داشته و به این هدف هم رسیدند. ابراهیم صالحی در دقیقه ۵۸ روی پاس اسماعیل بابایی موفق شد گل نخست را برای تیمش به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبان در آستانه پیروزی بود اما در دقیقه ۸۷ شاگردان داود سیدعباسی به گل تساوی دست پیدا کرده و از شکست گریختند.

خودروسازان با این تساوی ۱۹ امتیازی شده و در رده ششم جای گرفتند. پدیده نیز با وجود اینکه همچنان در حسرت برد به سر می‌برد، سومین تساوی فصل را تجربه کرد و در قعر جدول باقی ماند.

ترکیب تیم پیکان:

فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، علیرضا کوشکی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده، مجتبی حق‌دوست و غلامرضا ایمانی.

ترکیب پدیده:

سعید جلالی راد، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهدی شریفی، آزاد جعفرزاده، ابوالفضل عکاشه، حسام پورهاشم، امیرحسین نعمتی و محمدرضا فلاحیان.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسماعیل بابایی اسماعیل بابایی تیم فوتبال پدیده مشهد تیم فوتبال پیکان سید مجتبی حسینی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد بعد از عمل جراحی پلک

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، درباره رای دادن لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد که در ادامه می‌خوانید.

آقای احمدی‌نژاد نمی‌خواستند رأی دهند که آخرین لحظه رفتند رأی دادند؟

رأی دادن آقای احمدی‌نژاد هم یک نوع اعتراض بود که لحظه آخر رفتند رأی دادند.

یعنی احمدی‌نژاد از اول نمی‌خواست در انتخابات رأی دهد، ولی لحظه آخر رفت و رأی داد؟

باید از احمدی‌نژاد سوال کرد، من از او اطلاعی نگرفتم. اما احمدی‌نژاد در حال حاضر برای اینکه از خودش رفع اتهام کند، رأی داد چرکه برخی می‌گویند که چشم احمدی‌نژاد به پساجمهوری اسلامی است، لذا برای اینکه این اتهام را از خودش دور کند، با وجود اینکه پزشک به او گفته بود به دلیل عمل جراحی روی پلک چشم‌هایش، نباید در معرض باد و هوا قرار بگیرد، اما صرفاً برای اینکه اثبات کند که نگاهش به پسا جمهوری اسلامی نیست رفت و در انتخابات شرکت کرد.

دیگر خبرها

  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/اوج عزت و ایستادگی مردم غزه، پدیده‌ای الهی است/رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات
  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد بعد از عمل جراحی پلک
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • انگلیس 2-۲ بلژیک؛ فرار از شکست در بلینگتایم!
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!