Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عنایتی چهارشنبه پس از مساوی تیمش برابر فجرسپاسی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بازیکنان ما بازی مستقیم اصلا بلد نیستند اما مجبور شدیم در این بازی این کار را انجام دهیم.

 وی اضافه کرد: این بازی را فراموش می کنیم و باید خود را آماده بازی های باقی مانده تا پایان نیم فصل کنیم تا نتایج خوبی هم بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایتی گفت: از تیم فجر شناخت داشتیم،  می دانستیم که این تیم  در شیراز از تیم های بزرگی امتیاز گرفته است اما از نتیجه مساوی راضی نیستم با این حال در این شرایط مساوی خوب بود.

 سرمربی تیم هوادار افزود: برای تیم فجرسپاسی که هواداران زیادی دارد آرزوی موفقیت دارم.

دیدار تیم های فجر سپاسی و هوادار تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

 در پایان هفته دوازدهم تیم فجر با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت و تیم هوادار تهران هم با ۱۳ امتیاز جایگاه یازدهم به خود اختصاص داد.

در لیگ برتر دوره بیست و یکم فوتبال ایران جام خلیج فارس  ۱۶ تیم شرکت دارند  که پس از انجام ۳۰ بازی تکلیف تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

برچسب‌ها هوادار تهران فوتبال فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز رضا عنایتی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوادار تهران فوتبال فجر سپاسی شیراز هوادار تهران فوتبال فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز رضا عنایتی لیگ برتر فوتبال هوادار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)