Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی شهر خودرو از نمایش فنی شاگردانش در مسابقه امروز مقابل پیکان ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یونس گرائیلی مربی شهر خودرو بعد از تساوی تیمش مقابل پیکان، به جای داود سیدعباسی که امروز محروم بود و نمی‌توانست در کنار زمین باشد و در کنفرانس خبری حاضر شود، مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرائیلی درباره شرایط فنی مسابقه امروز گفت: بازی خیلی خوب و تاکتیکی بود؛ تیم ما خوب بازی کرد. از افکار کادر فنی آن‌ها اطلاع داشتیم، در نیمه اول فرصتی به آن‌ها ندادیم و چند فرصت هم ایجاد کردیم که توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

مربی شهر خودرو درباره شرایط فنی تیم در نیمه دوم توضیح داد: در نیمه دوم با بازیکنان‌مان صحبت کردیم اما بر خلاف جریان بازی گل دریافت کردیم و مجبور به تغییر سیستم و آوردن مهاجم شدیم؛ فکر می‌کردیم پیکان خیلی قوی‌تر از این حرف‌ها باشد. فشار ما در لحظات پایانی سرانجام نتیجه داد و به گل تساوی رسیدیم.

 

یونس گرائیلی در واکنش به جنجال‌های پایان بازی گفت: در اواخر بازی اتفاقاتی افتاد که شایسته تیم ما نبود؛ در بازی قبل بنا بر توجیهات اشتباه داور، سید عباسی و یکی از بهترین بازیکنان ما اخراج شدند و در این دیدار هم باز چنین اتفاقی این بار برای حریف افتاد که می‌توانست بازیکن حریف را اخراج کند اما بازیکن ما را یعنی صادق صادقی اخراج کرد.

 

 او ادعای جالبی هم درباره شرایط فنی تیمش داشت و گفت:  تیم ما شاید انتهای جدول باشد اما از نظر تاکتیکی در حد تیم‌های صدر جدول هستیم! در بازی با آبادان، روی اتفاق گل خوردیم و در این دیدار و دیدار با استقلال، مالکیت بازی و موقعیت‌ها 50-50 بود. امکانات تیم خوب است و امیدواریم داوران همت بیش‌تری کنند تا حق ما خورده نشود.

 

گرائیلی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: تیم ما در 3 بازی اخیر، برتری تاکتیکی نسبت به حریف داشته است؛ مسوولان باید تیم ما را کمک کنند زیرا بازیکنان ما با توجه به اتفاقات بیرون زمین تمرکز ندارد. سیدعباسی تیم را جمع کرده و الان فقط اتحاد و بیرون و داخل زمین باید رخ دهد تا شهرخودرو در لیگ بماند.

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است

فیلیپ لام از یوسوا کیمیش مقابل انتقادها، دفاع کرده است

طرفداری | تغییر پست یوسوا کیمیش از دفاع راست به هافبک میانی همواره با بحث‌های زیادی همراه بوده و بسیاری بارها انتقاد خود از این موضوع را بیان کردند. انتقاداتی که این فصل با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن بسیار بیش‌تر هم شدند.

هر چند در حال حاضر، کیمیش در پست دفاع راست بازی می‌کند و ترجیح توماس توخل استفاده از زوج الکساندر پاولوویچ و لئون گورتسکا در میانۀ میدان است. عملکرد او در سمت راست نیز بسیار خوب بوده و این باعث شده در هفته‌های اخیر، بارها از او تمجید شود.

به نقل از بیلد؛ حال فیلیپ لام اسطوره بایرن مونیخ که خود نیز تجربه چنین تغییر پستی را داشته، درباره انتقادهای زیاد از کیمیش و همچنین تغییر پست او زیر نظر توخل، صحبت کرده است. او اعتقاد دارد بازیکنان باید انعطاف‌پذیر باشند و دستورات مربی‌شان را اجرا کنند. لام گفت:

یک بازیکن همیشه باید نقشی که مربی به او می‌دهد را بپذیرد. این موضوع هم بخشی از ورزش‌های رقابتی است. من در جام جهانی 2014 در پست هافبک بازی کردم و کیفیتم رو این‌گونه در اختیار تیم قرار دارم. برای من یوسوا کیمیش یک هافبک است و در آنجا کیفیت بهتری دارد اما او همچنین ثابت کرده می‌تواند در پست دفاع راست نیز بازی کند. در نهایت مربی باید ببینید تیمش به چه چیزی نیاز دارد، بنابراین ممکن است منطقی باشد اکنون او در سمت راست بازی کند.

با این حال کیمیش از سران بایرن به خاطر اینکه از او مقابل انتقادها حمایت نکردند، ناراضی است و این می‌تواند روی تمدید قرارداد او نیز که سال 2026 به پایان می‌رسد، تأثیر بگذارد. لام در این‌باره نیز گفت: 

 باشگاه نباید اجازه دهد هیچ شک‌وتردیدی درباره بازیکنان کلیدی‌اش به وجود بیاید. در دوره‌هایی که خوب نبودم، پشتیبانی باشگاه به من کمک کرد و باعث شد بر عهده گرفتن نقش رهبری، آسان‌تر شود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • پوچتینو: مشکل چلسی در هشت ماه گذشته تاکتیکی نبوده است