Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین قربانزاده در نشستی خبری، در مورد موضوع اعطای سهام عدالت به جاماندگان این سهام نیز توضیح داد: این موضوع باید بررسی شود که آیا سهام عدالت از ابتدا به درستی تخصیص داده شد یا خیر؟ و آیا همه دهک‌هایی که باید این سهام را دریافت می‌کردند دریافت کرده‌اند یا نه؟

وی ادامه داد:  موضوع جاماندگان با موضوع افرادی که در حال حاضر مستحق دریافت این سهام هستند متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع هنوز تعیین تکلیف نشده و در اختیار سازمان خصوصی سازی نیست.

رئیس سازمان خصوصی سازی هنچنین از تشکیل کارگروهی برای تعیین تکلیف پرداخت باقیمانده سود سهام عدالت و نحوه پرداخت این سود در آینده خبر داد.

قربانزاده در مورد پرداخت باقیمانده سود سهام عدالت توضیح داد: در آخرین جلسه شورای عالی بورس مصوب شد که پرداخت سود سهام عدالت حتما پیگیری شود. در این راستا قرار شد کارگروهی در زیرمجموعه شورای عالی بورس با حضور سازمان خصوصی سازی و شرکت سپرده گذاری مرکزی ایجاد شود تا این اتفاق مدیریت شود. البته بخش عمده‌ای از شرکت‌ها آماده پرداخت سود هستند. البته بخش عمده‌ای از شرکت‌ها آماده پرداخت سود هستند و فقط چند شرکت مقاومت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مورد شرکت‌های تعاونی سهام عدالت هم قرار شد حق السعی جبران خدمات اعضای شرکت‌های تعاونی تا ۷۵ درصد بر اساس خوداظهاری به صورت علی الحساب پرداخت شود. این کار را سازمان خصوصی سازی از محل انباشت سود سهام عدالت انجام می‌دهد.

کد خبر 646574 برچسب‌ها خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم سازمان خصوصی سازی سود سهام عدالت پرداخت سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، محاکمه قریب الوقوع منچسترسیتی در مورد 115 اتهام فرپلی مالی (FFP) ممکن است تحت تأثیر اطلاعات جدید از حامیان مالی این باشگاه قرار بگیرد.

دارندگان سه گانه 2023 در موارد متعددی با اتهامات نقض فرپلی مالی روبرو هستند و تصور می‌شود که اتحاد ایرویز نقش بزرگی در این نقض‌ها ایفا کند.

نشریه آلمانی اشپیگل مدعی شده که شرکت هواپیمایی اماراتی تنها 10.1 میلیون دلار از تعهدات 85.3 میلیون دلاری خود به سیتی را پرداخت کرده و مابقی آن توسط سرمایه پنهان مالکان این باشگاه پرداخت شده است!

با این حال، تصمیم اخیر مبنی بر عرضه سهام هواپیمایی اتحاد در بورس اوراق بهادار ممکن است که این ادعا را شود. بر اساس این گزارش، تصمیم این شرکت هواپیمایی برای عرضه در بورس اوراق بهادار نیازمند عرضه اولیه عمومی است. این امر مستلزم این است که این هواپیمایی اجازه افشای کامل حساب‌هایشان، از جمله کلیه امور مالی و اقدامات شرکتی را بدهند.

آگاهان بازار سهام بر این باورند که اگر اتحاد ایرویز -و در نتیجه مالکان سیتی- چیزی برای پنهان کردن داشته باشند، این دسترسی نامحدود فراهم نخواهد شد. به عبارت دیگر، اگر تقلب صورت گرفته باشد، آن‌ها دست به چنین اقدامی نخواهند زد.

با این وجود اگر کوچکترین عدم مغایرتی بین مدارک باشگاه انگلیسی و اتحاد ایرویز وجود داشته باشد، عرضه سهام این هواپیمایی می‌تواند به ضرر پپ گواردیولا و تیمش که برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس برنامه ریزی می‌کنند، تمام شود.

در مقاله میرر به نقل از یکی از مقامات ارشد صنعت بانکداری آمده است:"اگر مشخص شود که مدیران اتحاد ایرویز واقعاً در دستکاری قرارداد حمایت مالی با سیتی دست داشته‌اند، می‌تواند به اعتبار شرکت در چشم سرمایه گذاران بالقوه آسیب جدی وارد کند. اتحاد همچنین موظف به افشای هرگونه تحقیقات جاری در مورد حساب‌های شرکت است. آنچه لیگ برتر ادعا می کند بسیار جدی است، نه فقط از نظر قوانین و مقررات فوتبال. اتهام این است که مدیران سیتی با مسئولان اتحاد تبانی کرده‌اند و نه تنها به حسابرسان مستقل باشگاه بلکه به دادگاه حکمیت ورزش نیز دروغ گفته‌اند."

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌اجتماعی
  • سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد