Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@20:55:44 GMT

باغ‌گلی معاون شهردار مشهد شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۴۶۷۸

باغ‌گلی معاون شهردار مشهد شد

گروه استان‌ها ـ حسین باغ‌گلی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، شهردار مشهد با صدور حکمی حسین باغ‌گلی را به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد منصوب کرد.

در حکم سید عبدالله ارجائی خطاب به باغ‌گلی آمده است: نظر به مراتب تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با توکل به خداوند متعال، سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، قانون و با اجرای دقیق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی دوره ششم مدیریت شهری در خدمت به زائران، مجاوران و خادمین بارگاه منور رضوی موفق و موید باشید.

معاون وزیر آموزش و پرورش: آموزش‌های حضوری تا پایان آذر ماه اجرایی می‌شودتذکر 51 نماینده به رئیسی درباره ضرورت معرفی وزیر آموزش و پرورشقالیباف:درباره معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس با "رئیسی" صحبت کردم

حسین باغ‌گلی نخستین گزینه تصدی وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم بود که نتوانست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد.

وی متولد 1357 و دارای دکتری علوم تربیتی ‏‏در گرایش فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه فردوسی مشهد و هم‌اکنون عضو هیات علمی این دانشگاه است. ‏وی دارای دیپلم فنی و حرفه‌ای در رشته الکتروتکنیک، کارشناس علوم تربیتی در گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی از دانشگاه فردوسی ‏مشهد است. باغگلی مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم تربیتی با گرایش تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش از دانشگاه تهران و دکتری خود را از دانشگاه فردوسی مشهد گرفته است.‏

باغگلی در سال 1397 با حکم سیدابراهیم رئیسی، تولیت وقت آستان قدس رضوی، به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی منصوب شد. از دیگر فعالیت‌های باغگلی عضویت در‏ هیات مدیره موسسه جوانان آستان قدس رضوی، عضویت در هیات اندیشه‌ورز کودک و ‏نوجوان حرم مطهر، عضویت در هیات امنای فرهنگسرای کودک و ایمنی شهرداری مشهد، ‏عضویت در هیئت‌امنای فرهنگسرای کودک و آینده شهرداری مشهد و عضویت در هیات اندیشه‌ورز اداره کل ‏امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی اشاره کرد.

وی همچنین عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دبیر شورای ‏علمی جشنواره ملی فعالیت‌های دینی و قرآن معلمان ابتدایی دانشگاه فرهنگیان است.‏

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرداری مشهد باغ گلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ همچنین زمان ثبت نام متقاضیان ترمیم نمره کنکور در رشته‌های نظری و گروه آموزشی هنر از اول تا پانزدهم اردیبهشت در سامانه my.mdu.r قابل انجام است.
خبر دیگر از حوزه آموزش و پرورش این که بنا بر اعلام مسئولان آموزش و پرورش استان، فرصت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و استعداد‌های درخشان تا پایان فروردین ماه تمدید شد.
همچنین مسئولان آموزش و پرورش، پانزدهم اریبهشت ماه را آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • توانمندسازی ۵۳درصد از آموزگاران خراسان رضوی