Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:08:52 GMT

مهدی‌پور: گل آندو را دیدم و گفتم من هم بزنم!

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۴۸۷۸

مهدی‌پور: گل آندو را دیدم و گفتم من هم بزنم!

ستاره استقلال در جدال با فولاد خوزستان با ضربه فوق العاده‌اش آبی‌پوشان را به سه امتیاز ارزشمند رساند و مدعی است تلاش خواهد کرد تا نظر کادرفنی تیم ملی را نیز جلب کند. 

به گزارش "ورزش سه"، بازی دفاعی فولاد خوزستان تنها یک شوت فوق العاده و جالب از مهدی مهدی پور نیاز داشت تا با برتری استقلال همراه شود. ستاره خط میانی استقلال در این بازی توانست با ضربه‌ای غیرقابل مهار که آن را برگرفته از تماشای شوت آندرانیک تیموریان می داند، تیمش را در صدر جدول حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گلزن استقلال درباره این دیدار حرف‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. سه امتیاز حساسی بود برابر تیمی که خیلی خوب، جنگنده و دونده بود. به نظرم فولاد یکی از تیمهای خوب لیگ در بحث دفاعی است. با این حال مهم سه امتیاز بود که توانستیم کسب کنیم. 

 

هافبک گلزن استقلال در این بازی درباره گل زیبایی که به ثمر رساند نیز اینطور توضیح داد: دیشب بازی چند سال پیش استقلال و فولاد را می دیدم که آندو تیموریان تقریبا از همین زاویه به فولاد گل زد و گل بی نظیری بود. خدا را شکر که کمک کرد و توانستم از همان جا گل بزنم. 

 

وی درباره عملکردش در این این فصل و شانس حضور در تیم ملی گفت: همه تمرکزم این است که بهترین عملکرد را در تیم استقلال داشته باشم. اینکه به تیم ملی دعوت شوم بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد و من باید در استقلال خیلی خوب کار کنم. سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و همه چیز بسته به نظر کادرفنی تیم ملی دارد. 

 

مهدی پور درباره روند نتیجه گیری موفق استقلال و اینکه اگر از آسیا حذف شود روی روحیه این تیم تاثیرگذار خواهد بود نیز گفت: این به کادر مدیریتی استقلال برمی گردد و حالا فدراسیون فوتبال که این قضیه را پیگیری کنند و این اتفاق خوبی برای تیم ما نیست و این تیم خوب قادر خواهد بود حرف های زیادی در آسیا برای گفتن داشته باشد. 

 

مهدی پور درباره دوازدهمین هفته شکست ناپذیری این تیم و صدرنشینی شان نیز گفت: فکر کنم تیم ما 12 هفته است که به یک شکل بازی کرده و البته بدشانسی هم آوردم. تیم ما ساختار خوبی دارد و شرایط خوبی در جدول داریم. الان هفته 12 ام است و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و هیچ تیمی از کورس خارج نشده و ما باید بجنگیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

مهدی مهدی پور استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی مهدی پور استقلال تهران سه امتیاز مهدی پور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد!