Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، سامسونگ در حال کار روی جانشینی برای گلکسی M۳۲ است که نام آن گلکسی M۳۳ خواهد بود. نمونه اولیه این مدل امروز در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد که در آن تراشه Exynos ۱۲۰۰ بیش از همه چیز به چشم می‌آمد.

این همان تراشه‌ای است که گوشی گلکسی A۵۳ ۵G با آن اجرا می‌شود و امتیازات آن‌ها نیز تقریباً مشابه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند گلکسی M۳۳ یک تغییر نام از A۵۳ باشد، اما با یک تفاوت عمده و آن هم باتری بزرگتر آن است.

باتری گلکسی M۳۳ قبلاً توسط SafetyKorea تأیید شده است و این نشان می‌دهد که ما به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شماره مدل EB-BM۳۳۶ABN نگاه می‌کنیم. البته گلکسی M۳۲ نیز دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

نمونه اولیه گلکسی M۳۳ در Geekbench، دارای ۶ گیگابایت رم بود، اگرچه ممکن است این تلفن در هنگام راه‌اندازی در پیکربندی‌های چندگانه در حافظه و ذخیره‌سازی ارائه شود.

طبق اطلاعات مشاهده شده این گوشی هوشمند اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد. هنوز هیچ اطلاعات دیگری از جمله توان شارژر، دوربین‌های جلو و عقب و ... در مورد M۳۳ در دست نیست و باید منتظر بمانیم تا این شرکت اطلاعات بیشتری را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید

پرچمداران شیائومی فردا رونمایی می شوند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی جدید گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هک شده‌اید یا نه؟ نشانه‌ها و راه‌حل‌ها

  پلیس فتا چندین نشانه کلیدی را برای تشخیص هک شدن گوشی ارائه کرده است:

۱- ضعف ناگهانی عملکرد:​​​​​​​
اگر گوشی شما به طور ناگهانی کند شده، برنامه‌ها به طور مکرر هنگ می‌کنند یا بدون دلیل ریستارت می‌شود، این می‌تواند نشان دهنده فعالیت‌های مشکوک در پس‌زمینه باشد.

۲- مصرف غیرعادی باتری: ​​​​​​​
اگر گوشی شما به طور ناگهانی کند شده، برنامه‌ها به طور مکرر هنگ می‌کنند یا بدون دلیل ریستارت می‌شود، این می‌تواند نشان دهنده فعالیت‌های مشکوک در پس‌زمینه باشد.

۳- داغ شدن گوشی: ​​​​​​
داغ شدن بیش از حد گوشی، به خصوص زمانی که از آن به طور فعال استفاده نمی‌کنید، می‌تواند نشانه‌ای از فعالیت‌های پردازشی سنگین در پس‌زمینه باشد که توسط بدافزار یا برنامه‌های جاسوسی انجام می‌شود.

۴- پاپ‌آپ‌های زیاد و غیرقابل بستن: ​​​​​​​
اگر ناگهان با تعداد زیادی پاپ‌آپ تبلیغاتی یا پنجره‌های بازشو مواجه می‌شوید که نمی‌توانید آنها را ببندید، این می‌تواند نشان دهنده نصب برنامه‌های مخرب باشد.

۵- ظاهر شدن اپلیکیشن‌های ناآشنا: ​​​​​​​
اگر برنامه‌هایی را در گوشی خود مشاهده می‌کنید که هرگز آنها را نصب نکرده اید، این یک علامت قرمز بزرگ است. این برنامه‌ها ممکن است بدافزار یا برنامه‌های جاسوسی باشند که برای سرقت اطلاعات شما نصب شده‌اند.

۶- مبلغ قبض تلفن بالا و غیرعادی:
اگر ناگهان با افزایش قابل توجهی در قبض تلفن همراه خود مواجه می‌شوید، ممکن است هکر از سیمکارت شما برای برقراری تماس‌های مخرب یا ارسال پیام‌های SMS استفاده کند.

اگر فکر می‌کنید گوشی شما هک شده است، چه باید کرد؟

۱- رمز عبور تمام حساب‌های خود را تغییر دهید: 
بلافاصله رمز عبور تمام حساب‌های کاربری خود، از جمله ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، حساب‌های بانکی و هر چیز دیگری که به اطلاعات شخصی شما دسترسی دارد را از طریق دستگاهی دیگر تغییر دهید.

۲- آنتی ویروس نصب کنید: 
یک آنتی ویروس قوی و به‌روزرسانی شده بر روی گوشی خود نصب کنید و اسکن کاملی را برای شناسایی و حذف هرگونه بدافزار یا برنامه مخرب انجام دهید.

۳- گوشی را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید:​​​​​​​
اگر اقدامات فوق کافی نبود، آخرین راه حل بازنشانی گوشی به تنظیمات کارخانه است. این کار تمام اطلاعات و برنامه‌های شما را از جمله هرگونه بدافزار احتمالی پاک می‌کند.

نکات پیشگیرانه برای جلوگیری از هک شدن گوشی

۱. از VPN های نامطمئن استفاده نکنید:
 فقط از VPN های معتبر و دارای شهرت خوب استفاده کنید.

۲. از برنامه‌های مدیریت رمز عبور استفاده کنید:
 برای تمام حساب‌های خود از رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد استفاده کنید و آنها را با استفاده از یک برنامه مدیریت رمز عبور امن ذخیره کنید.

۳. از ایستگاه‌های شارژ عمومی خودداری کنید:
 از اتصال گوشی خود به شارژرهای عمومی در مکان‌های عمومی مانند کافه‌ها و فرودگاه‌ها خودداری کنید، زیرا ممکن است آلوده به بدافزار باشند.

با هوشیاری و رعایت نکات پیشگیرانه می‌توانید از گوشی خود در برابر هکرها محافظت کنید و اطلاعات شخصی و مالی خود را امان نگه دارید.

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • هک شده‌اید یا نه؟ نشانه‌ها و راه‌حل‌ها
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung