Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «محمدنبی احمدی» عصر چهارشنبه در دوره آموزشی «شمس» (شاگردان مکتب سلیمانی) اخلاص در عمل را ویژگی بارز شهید سلیمانی دانست و افزود: حاج قاسم برای محور مقاومت پدری کرد و نگاه ایشان صرفاً سیاسی نبود و با ایدئولوژی و شجاعت، دنیا را متحیّر خود کرد و دشمنان هم به تمجید از حاج قاسم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: «ژنرال استانلی مک کریستال» که در سال ۲۰۰۷ فرمانده مرکز عملیات ویژه ارتش آمریکا در عراق بود، از توانمندی‌های سردار سلیمانی تمجید کرده و گفته بود سلیمانی برای تقویت نفوذ بین‌المللی ایران، بر زیرکی آرام و شجاعت اتکا می‌کند.

سرپرست دانشگاه رازی در ادامه گفت: شهید سلیمانی خطاب به رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس عنوان کرده بود «والله والله والله، یکی از شئون عاقبت بخیری نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب است»؛ براین اساس باید بسیار تلاش کنیم در مکتب حاج قاسم تربیت یابیم و مطیع فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

احمدی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب مطهر حضرت زهرا (س) و مصداق عینی حدیث «کونوا دُعاةً لِلنّاسِ بِغَیرِ ألسِنَتِکُم، لِیَرَوا مِنکُمُ الوَرَعَ وَالاِجتِهادَ وَالصَّلاةَ وَالخَیرَفَإِنَّ ذلِکَ داعِیَةٌ»؛ است، شهید حاج قاسم سلیمانی دستورات و ارزش‌های اسلام را به صورت عملی در وجود خود داشت؛ بنابراین باید به تأسی از ایشان مراقب اعمال و نیّات خود باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی نیز در این مراسم گفت: در دنیا مکاتب فکری بسیاری وجود دارد، هر مکتب دربردارنده جهان‌بینی و ایدئولوژی خاصی است؛ معتقدم که مکتب شهید سلیمانی همان مکتب اسلام است، راه شهید سلیمانی نیز همان راه اسلام است.

دکتر «عباس حاج زین‌العابدینی» با اشاره به ویژگی‌های ممتاز شهید سلیمانی افزود: در زمان ما شهید سلیمانی الگوی زنده، مجسّم، عالی و ملموسی است که در دنیا شناخته شده است و اسلام در وجود ایشان تجسم واقعی پیدا کرد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی را به عنوان الگو معرفی می‌کنند، شهید سلیمانی از جنبه‌های نظری و عملی الگوی کاملی هستند و اسلام را در سیره عملی خود برای نسل حاضر مجسّم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی گفت: مکتب شهید سلیمانی همان مکتب امام علی (ع) است، در زمان ما شهید سلیمانی نمونه و الگوی مجسّمی از سیره امام علی (ع) است و امیدواریم دوره آموزشی «شمس» برنامه‌ای موثر برای کسب معرفت و آگاهی بیشتر از مکتب شهید سلیمانی باشد.

دوره آموزشی شمس باهدف تبیین مکتب حاج قاسم، توسط بسـیج دانشجویی دانشگاه رازی در حال برگزاری است و فردا (پنجشنبه) باسخنرانی حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه به پایان می‌ رسد.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ طی یک عملیات تروریستی توسط امریکا در بغداد به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها دانشگاه رازی سازمان بسیج دانشجویی کشور دفاع مقدس دانشگاه رازی کرمانشاه نیروی قدس سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا کرمانشاه قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان رهبر معظم انقلاب پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه رازی سازمان بسیج دانشجویی کشور دفاع مقدس دانشگاه رازی سازمان بسیج دانشجویی کشور دفاع مقدس دانشگاه رازی کرمانشاه نیروی قدس سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا کرمانشاه قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان رهبر معظم انقلاب دانشگاه رازی شهید سلیمانی قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش استان، زمین چمن مصنوعی هنرسوان تربیت بدنی و علوم ورزشی شهید حیدریان در ناحیه چهار آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در مساحت ۹۰۰ متر مربع آماده شده و جهت بهره‌برداری در اختیار هنرآموزان این آموزشگاه قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان سی و چهارمین پروژه ورزشی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس قم تکمیل و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد