Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمود روح الامین روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد  اظهار داشت: نیازها در حوزه فرهنگ بسیار بوده و توقعات در این دولت به مباحث فرهنگی زیاد شده است و باید نگاه ها نسبت به گذشته به این بخش عوض شود.

وی افزود: نسبت به تقویت این حوزه ما هم آمادگی داریم و حمایت می کنیم و نیازمند کمک های استانی به این حوزه هستیم و انتظار داریم حوزه فرهنگ به عنوان یک معاونت فرهنگی مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برای کمک همه جانبه به حوزه فرهنگی استان آمادگی کامل وجود دارد و توجه به این حوزه ، اولویت، وظیفه و تکلیف بوده و در این رابطه کوتاهی نخواهم کرد.

سید علی احمد زاده ابراز داشت: دشمن این را فهمیده  آنچه انقلاب را نگه داشته مردم هستند و تنها راه امیدش رخنه در فرهنگ مردم و هدف قرار دادن باورها و ارزش هاست.

وی با بیان اینکه، دشمن به این نتیجه رسیده که جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا قدرتمند است و برآورد دشمن این هست و می داند با اقدام نظامی هزینه سنگینی خواهد داد، تغییر نگرش داده و به بخش اقتصاد و بخش فرهنگی ورود کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر در جاهایی مشکلاتی است و نگرانی هایی داریم به خاطر هزینه های فوق العاده ای است که دشمن در حوزه فرهنگی علیه ما به کار گرفته و از جهتی در این خصوص غفلت شده است.

احمد زاده بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ها تاکید بر دسیسه ها و رخنه دشمن به بخش فرهنگی را داشته اند و تدبیر و راهکارها را فرموده اند و آنچه مهم است، ضرورت تقویت مهندسی فرهنگی است.

وی بر تقویت نهادهای فرهنگی تاکید کرد و ابراز داشت: توجه به نهادهای فرهنگی در سال های گذشته مورد کم لطفی قرار گرفته و لذا باید نقص داشته باشیم و لنگ بزنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه، کمک به حوزه فرهنگ و توجه ویژه به حوزه فرهنگ را به عنوان بنیه اصلی و زیربنایی دیگر حوزه ها یک تکلیف و وظیفه می دانم، گفت: باید زمینه را برای جوانان فراهم کرد تا به جای رفتن پای برنامه های دشمن محور به سمت برنامه های دین محور حرکت کنند.

وی ابراز داشت: ما باور داریم که برای حفظ ولایت، انقلاب، نظام و دستاوردهای آن یک سری نهادهای فرهنگی که کار بزرگی برای انقلاب و نظام کرده و این را هم دشمن به خوبی فهمیده است، باید پشتیبان، حامی و تقویت کننده آنها باشیم.

احمدزاده در این نشست مبلغ پنج میلیارد تومان به سازمان تبلیغات اسلامی استان اختصاص داد و برای تامین اعتبار  جهت تکمیل ساحتمان دارالقرآن استان قول مساعد داد.  

وی تصریح کرد: نیازها و برنامه های حوزه فرهنگی احصا و ارائه شود تا از طریق بودجه سفر پیگیری شود.
استاندار یادآور شد: در دیداری که هفته جاری با رئییس جمهور داشتیم قول مساعد برای رفع نیازها و اجرای برنامه هایی که در مصوبات سفر مطرح نشده بود، گرفته شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز بر تقویت بودجه فرهنگی تاکید کرد و گفت: زیرساخت های حوزه فرهنگی مشکلات و کمبودهای جدی دارد.

حجت الاسلام سیدرضا افتخاری افزود: درالقرآن این استان ۱۳ سال است از ساخت آن می گذرد اما به دلیل کمبود اعتبار هنوز تکمیل نشده و نیازمند توجه ویژه است.

وی تقویت و توجه به هیات مذهبی را از دیگر خواسته ها خود اعلام کرد و افزود: یکهزار خانه قرآن در استان می باشد که به این لحاظ رتبه برتر را داریم.

برچسب‌ها استان کهکیلویه و بویراحمد یاسوج دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان کهکیلویه و بویراحمد یاسوج دولت سیزدهم استان کهکیلویه و بویراحمد یاسوج دولت سیزدهم استاندار کهگیلویه و بویراحمد حوزه فرهنگی حوزه فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا شهرستان خواف گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد. حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی افزود: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمان فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است. وی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم
  • با تعطیلی پنجشنبه‌ها حقوق کارگران و کارمندان کاهش می یابد؟
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی