Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر ضمن تقدیر از زحمات شیرزاد جمشیدی، علی سهرابی بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این مراسم با اشاره به تحولات رخ داده در صنعت برق کشور و به ویژه بخش توزیع، تصریح کرد: تغییرات و نوآوری‌ها همواره سخت و توان‌فرسا است اما ضروری است که بخش توزیع به سرعت خود را با تحولات و برنامه‌های جدید تنظیم کند.

غلامعلی رخشانی مهر به دو تکلیف قانونی صنعت اشاره کرد و گفت: امسال دربند «د» تبصره 15 شرکت‌های توزیع مکلف به نصب کنتورهای هوشمند شده‌اند که ضروری است این فرایند هرچه سریع‌تر انجام شود چراکه می‌تواند صنعت برق را در اجرای برنامه‌های آتی کمک کند.

وی در خصوص اجرای بند «ی» تبصره 8 نیز که به تازگی آئین‌نامه اجرایی آن توسط هیات دولت به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز شرکت‌های توزیع باید به سرعت سامانه‌های خود را برای اجرای این مصوبه آماده و تنظیم کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در ادامه از تلاش‌های مهندس شیرزاد جمشیدی در مدت تصدی مدیرعاملی توزیع نیروی برق همدان تقدیر کرد و گفت: موفقیت‌ها همواره با همراهی همه مجموعه یک شرکت توزیع به دست می‌آید که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه ضمن تبریک انتصاب مهندس علی سهرابی بیدار به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: برای ادامه روند رو به رشد این شرکت، باید همه معاونان  و مدیران در اجرای تحولات و برنامه‌های صنعت برق، با مدیریت هماهنگ باشند.

در ادامه این مراسم نیز شیرزاد جمشیدی مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به ارائه گزارش عملکرد خود در مدت تصدی پرداخت.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شیرزاد جمشیدی، علی سهرابی بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان معاون هماهنگی توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروین محمد پوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به همراه کارشناس مسئول مسکن بهزیستی با حضور در دفتر علیرضا شیخی ، مدیرعامل شرکت گاز استان ، با اهدای لوح از وی تجلیل کرد.

شرکت گاز استان برای خدمت به نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی ، هزینه  لوله کشی گاز تعداد ۳۰۶ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در سراسر استان به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال تقبل و به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد.

 محمدپوری با قدردانی از اقدام خداپسندانه در خدمت رسانی به نیازمندان ، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مهم و موثر در رفع مشکلات این قشر دانست  و با اهدای لوح تقدیر از خدمات مدیرعامل شرکت گاز تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • ◄ برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راه‌آهن و مالکان لوکوموتیو
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود، امروز قطع می‌شود
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود سه‌شنبه قطع می‌شود
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی