Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است.
بسمه تعالی
رهبر معظم انقلاب: برای من این تقسیمات اصولگرا و اصلاح طلب مطرح نیست؛ امّا روی مسئله فتنه حسّاسم.

با پاسداشت یاد و خاطره سردار سرافراز، فرمانده دلاور جبهه مقاومت، گرامیداشت دومین سالگرد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی‌ماه، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، حضور آگاهانه مردم در روز ۹ دی ۱۳۸۸ در فضایی غبارآلود که با بمباران تبلیغاتی دشمن، تشخیص حق از باطل برای هر کسی آسان نبود و کم نبودند کسانی که با عدم تشخیص حق از باطل به گمراهی رفتند، راه را بر نفوذ افکار شیطانی استکبار جهانی بست و جایگاه واقعی حق و باطل را به خوبی نمایان ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۹ دی واقعه‌ای کم‌نظیر و حماسه‌ای پر فروغ از عزم ملتی بود که امت ولایتمدار ایران اسلامی با نگاهی نافذ نسبت به کنش‌های سیاسی و اجتماعی و شناخت دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بصیرت، ولایت‌مداری و هوشمندی خود را در خنثی‌سازی فتنه و توطئه پیچیده و خطرناک دشمنان و دفاع از ارزش‌های انقلابی و دینی به نمایش گذاشتند.

عادی سازی توهین به بزرگان دینی و هتک حرمت مقدسات یکی از اهداف این نبرد همه جانبه دشمنان قسم خورده بود، اما امت بصیر ایران اسلای که بار‌ها در کوره حوادث و مصائب حفاظت از انقلاب اسلامی، خود را به محک تجربه سپرده بودند، هرگز تسلیم این توطعه‌ها نشدند و میثاق خود با ولایت را بار دیگر و با خروشی بی سابقه به نمایش گذاشته و یکی از سنگین‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه‌های دشمنان را در نهم دی ماه ۱۳۸۸ به زباله دان تاریخ انداختند.

ضمن تأکید بر ضرورت بازخوانی چرایی وقوع فتنه سال ۸۸ و فلسفه حماسه ۹ دی و پیامد‌های آن به عنوان رخدادی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی، خاطرنشان می‌نماییم اگرچه عاملان اغتشاشات سال ۱۳۸۸ هرگز از محضر ملت بزرگ ایران و رهبر عظیم الشان انقلاب عذرخواهی نکردند، اما نقش محوری آنان به عنوان بازی گردانان اتاق فکر استکبار در وارد کردن خسارت‌های سنگین به کشور بر کسی پوشیده نیست و این خیانت بزرگ از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد.

دشمنان با تهدید‌های تبلیغی، رسانه‌ای و عملیات روانی، برای به زانو درآوردن امت مقاوم ایران، در اعمال تحریم‌های ظالمانه و ایجاد مانع در پیشرفت هسته‌ای کشورمان، افزودند، اما ملت بزرگ ایران اسلامی با تأسی از آرمان‌های بلند امامین انقلاب با اهتمام و انگیزه‌ای فراتر از گذشته در ارتقاء حوزه‌های اقتصادی، دفاعی، علمی و اقدامات صلح‌آمیز هسته‌ای و... گام برخواهند داشت و با ایستادگی مقتدرانه در برابر زیاده‌خواهی جبهه استکبار، آرزو‌های شیطانی دشمنان و فتنه‌گران و اهداف پلید آنان را در نطفه خفه خواهد کرد.

حضور عمارگونه مردم غیور ایران اسلامی در نهم دی‌ماه، بار دیگر کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از آشوب‌ها و بحران‌ها را به اثبات می‌رساند و در این روز به یاد ماندنی همه اقشار ملت و نسل‌های مختلف انقلاب و جریان‌های سیاسی مدافع نظام از همه طیف‌ها و سلیقه‌ها به میدان می‌آیند تا به فتنه‌گران و اربابان خارجی آن‌ها اعلام کنند در دفاع از اعتقادات دینی، انقلابی و حاکمیت دینی، محکم ایستاده‌اند و توطئه‌های شیطانی نظام استکباری هر قدر هم پیچیده باشد، نمی‌تواند ذره‌ای در اراده، استقامت و پایداری ملت مسلمان ایران خلل ایجاد نماید.

وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه بیانیه 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده سپاه دلگان در این مراسم با اشاره به تلاش ها و خدمات ارزنده آن شهید به نظام و انقلاب گفت: سردار شهید سیدمحمد حجازی سرباز مخلص انقلاب و نظام، و فردی دلسوز، متعهد و مطیع امر رهبری بود که با خدمت در عرصه های مختلف به نظام، انقلاب و آرمان های آن پایبند بود.

سرهنگ حسین حق جو افزود: آن شهید با داشتن نبوغ فکری، مدیریتی و توانمندی در سازماندهی نیروها جزو اولین‌ها بودند.

وی تصریح کرد: سردار شهید حجازی به نحو بسیار خوبی در دوران کوتاه جانشینی نیروی سپاه قدس، آرمانهای حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم و شهدای جبهه‌های مقاومت را در عمل دنبال کردند.

وی گفت: تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در تمامی سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد. 

سرهنگ حسین حق جو افزود: رشادت های وصف ناپذیر سردار سید محمد حجازی در نبرد با استکبار جهانی و عوامل خود فروخته نظام سلطه در منطقه، بی شک تمامی جبهه کفر را به ستوه آورده بود.

 

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • گرامیداشت روز معلم
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان