Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام جابر عزیزی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان این شهرستان اظهار کرد: بسیاری از محصولات استراتژیک کشاورزی کشور در شهرستان بیله سوار کشت می‌شود اما منابع آبی در منطقه برای جلوگیری از تنش‌های آبی عادلانه توزیع نمی شود

وی بیان کرد: بیله‌سوار به دلیل قرار گرفتن در انتهای شبکه از آب قانونی برخوردار نیست و برنامه‌ریزی و مدیریت در این زمینه باید افزایش یابد تا از حقابه قانونی خود برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در سال زراعی گذشته حدود پنج هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی در نتیجه بی‌تدبیری از آب بی‌بهره ماند.

امام جمعه بیله سوار اظهار کرد: این شهرستان قطب کشاورزی استان اردبیل است و درآمد نیمی از خانواده‌ها به کشاورزی وابسته است و ضرورت دارد آب مورد نیاز کشاورزی تأمین شود.

وی نشت آب و برداشت غیر مجاز آب کشاورزی از کانال اصلی را از مشکلات این شهرستان عنوان کرد و افزود: نظارت در این زمینه باید افزایش یابد و با افرادی که قاچاق آب انجام می دهند باید برخورد شود. 

صاحبعلی اصغری سرپرست فرمانداری بیله سوار نیز در این نشست افزود:حقابه بیله‌سوار  براساس ظرفیت‌های کشاورزی باید تحقق یابد و عدالت در توزیع آب ضروری است.

او گفت: طی جلسه‌ای با مسئولان استانی در خصوص آب بهای کشاورزان تصمیم گیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بیله سوار اظهار کرد: نظارت بر لایروبی و زهکشی کانال شبکه مغان در حوزه شهرستان انجام خواهد شد و در صورت نیاز اقدامات جهت لایروبی مسیر اقدام خواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به وسعت حوزه کشاورزی در شهرستان تغییر الگوی کشت و استفاده از سیستم آبیاری نوین در شهرستان ضروری است.

بیله سوار در شمال اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها کشاورزی آبیاری بیله سوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی آبیاری بیله سوار کشاورزی آبیاری بیله سوار بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد.

رجبی مشهدی در این حکم بر ضرورت رعایت روحیه انقلابی و جهادی، اصول عدالت محوری, فساد ستیزی و مردم داری تاکید کرده است.

گفتنی است مهدی مقیم زاده فعالیت خود را در صنعت برق از سال ١٣٧۵ آغاز کرد و پس از طی مسوولیت‌هایی در پست‌های مدیر دفتر پشتیبانی، بهره برداری و برنامه‌ریزی و مدیر دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سال ١٣٩٧ در پست معاونت راهبری شبکه برق کشور مشغول به کار شد و تا دی ١٤٠٢ که به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد، به عنوان معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشت.

کد خبر 6080140 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • ادامه عملیات ساخت پل جدید انجیرلو در محور بیله سوار – گرمی
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار