Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – نتایج هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به گونه‌ای رقم خورد که لیگ برتر ایران پس از مدت‌ها شاهد حضور سرخابی‌های پایتخت د رتبه‌های اول و دوم جدول شد.

استقلال تهران با پیروزی یک بر صفر توانست فولاد خوزستان را شکست دهد تا با ۲۸ امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

پرسپولیس نیز با نتیجه‌ای مشابه توانست سپاهان اصفهان را شکست دهد تا فرار بزرگ خود برای رسیدن به صدر را ادامه دهد و با ۲۵ امتیاز در تعقیب آبی‌پوشان قرار گرفته و به رتبه دوم جدول برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد جذاب اقتصادی

پرسپولیس در روزی که شاگردان محرم نویدکیا بازی تهاجمی و رو به جلویی از خود به نمایش گذاشتند توانستند مدیریت کاملی داشته و روی موقعیت‌های اندک خود به گل سه امتیازی برسند.

نتیجه یک بر صفر این دیدار به سود پرسپولیس در حالی رقم خورد که دو تیم قبل از این دیدار هم امتیاز بودند و این نتیجه توانست پرسپولیس را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

خط حمله گلزن قرمز و آبی

هفدهمین گل پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر را کمال کامیابی نیا به ثمر رساند. تک گل او همراه با گلزنی مهدی مهدی پور در استقلال شد تا سرخابی‌های پایتخت با بهترین آمار در امر گلزنی کار خود را پیش ببرند.

بازگشت لک به روزهای کلین شیت

حامد لک بار دیگر توانست دروازه پرسپولیس ر ا مقابل سپاهان بسته نگه دارد تا دروازه‌بان این تیم کلین شیت مهم دیگری را در فصل جاری به نام خود ثبت کند.

لک در چند بازی قبلی فراز و نشیب‌های ابتدای فصل را کنار گذاشته و توانسته است دروازه سرخپوشان را همچون دیدار با ذوب آهن اصفهان بسته نگه دارد. او در روزهایی که بی رقیب تمرین می‌کند ترس را بابت تنها دروازه‌ بان مطمئن در تمرینات پرسپولیس از یحیی گل محمدی گرفته تا کمتر هوادار این تیم یاد بوژیدار رادوشوویچ که تهران را به دلیل عدم تعهدات مالی باشگاه ترک کرده است، بیندازد.

یحیی مثل فرهاد شد

به نظر می‌رسد فرمول رسیدن به صدر جدول در فوتبال لیگ برتر ایران کاملا مشخص شده است. تیم‌هایی که کمتر گل می‌خورند و با حداقل گلزنی به سه امتیاز می‌رسد.

فرمولی که یحیی گل محمدی همچون دو فصل گذشته که روی نیمکت پرسپولیس بود به آن رجوع کرده است تا شبیه به فرهاد مجیدی در فصل جاری شود و در کنار هم برای کسب جام رقابت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال فرهاد مجیدی استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمی راه حمله به استقلال را بست

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با نمایش منسجم دفاعی مقابل آلومینیوم اراک و استفاده از توانایی خود در استفاده از توپ‌های بلند در زمین حریف توانست دروازه ایرالکو را روی ارسال ابوالفضل جلالی و ضربه سر گوستاوو باز کند، اما عملکرد خط دفاعی آبی‌ها نیز نقش مهمی در رقم خوردن برد این تیم داشت و ایمان سلیمی نیز در سمت راست خط دفاعی درخشان کار کرد.

ایمان سلیمی که جایگاهش در ترکیب استقلال را دوباره حفظ کرده بود، کار سختی در تقابل با بازیکنان تکنیکی و سرعتی حریف مثل مهدی لیموچی و محمدمهدی لطفی در آن جناح داشت و به نوعی مقابل نقطه قوت آلومینیوم اراک قرار گرفت، اما توانست سربلند باشد و نمایش مطمئنی ارائه کند.

این مدافع بارها در تقابل‌های تن به تن با بازیکنان هجومی آلومینیوم به‌ویژه لیموچی موفق بود و در کنار بهره‌گیری از سرعت بالای خود، از قدرت بدنی بالای خود هم استفاده کرد و نگذاشت در نبردهای تن به تن، توپی از دست برود و موفقیت زیادی در دوئل‌ها داشت.

سلیمی البته بدشانس هم بود که در دو صحنه ضربات سر او تبدیل به گل نشدند و یکی از آنها به شکل خطرناکی با فاصله کم از کنار دروازه آلومینیوم عبور کرد و دومین گل فصل او را به همراه نداشت.

دیگر خبرها

  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست