Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:59:18 GMT

گرامیداشت روز ۹ دی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۷۲۲۰

گرامیداشت روز ۹ دی در اصفهان

ایسنا/اصفهان مراسم گرامیداشت روز ۹ دی از دقایقی پیش در اصفهان با حضور قشرهای مختلف مردم در گلستان شهدا آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار اصفهان امروز پنجشنبه با حضور در گلستان شهدای اصفهان، حماسه 9 دی را که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است، گرامی داشتند. در مراسم امروز قشرهای مختلف مردم از ساعت 9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 در گلستان شهدا حضور یافتند و یک بار دیگر عزم و اراده خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند. شهروندان اصفهانی با در دست داشتن پلاکاردهایی که شعارهای وحدت آفرین بر آن نوشته شده است بر وحدت داخلی کشور حول اصل ولایت فقیه تاکید کردند.

شعار محوری ۹دی امسال، «یوم‌الله ۹دی، تجلی اراده ملی و رمز عبور از فتنه است». اقدامات لازم جهت تسهیل رفت و آمد مردم از تمام مناطق به محل برگزاری مراسم ۹ دی انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی حماسه 9 دی اصفهان فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در این مراسم پژوهشگران و دانشجویان آثار این شاعر و نویسنده ایرانی را مورد بررسی قرار دادند.
مخاطبان و علاقمندان می‌توانند پند و اندرز‌های این شاعر را در گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید و رباعیات که در کلیات سعدی گردآوری شده است مطالعه کند.
در تقویم رسمی کشورمان به همت مرکز سعدی‌شناسی ایران، روز اول اردیبهشت روز آغاز نگارش کتاب گلستان روز سعدی نامیده شده است و همه ساله در یادبود سعدی مراسم مختلفی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد