Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:28:34 GMT

نخستین دامدارکارت کشور در کاشان صادر شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۸۳۲۲

نخستین دامدارکارت کشور در کاشان صادر شد

گروه استان‌ها ــ نخستین دامدارکارت کشور در کاشان با حضور مسئولان برگزار شد تا در تامین سرمایه و خرید نهاده دامی و علوفه استفاده کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، رضا مظلومی صبح امروز در جمع خبرنگاران از صدور اولین دامدار کارت کشور در کاشان خبر داد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و مشکلات دامداران در تامین سرمایه نقدینگی بود که یا تدابیر وزارت جهاد کشاورزی نخستین دامدار کارت کشور در کاشان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان ضمن اشاره به جزئیات کاربری دامدار کارت صادر شده ویژه دامداران افزود: تامین سرمایه در گردش، خریده علوفه و نهاده دامی با استفاده از دامدار کارت انجام می‌شود و نقش بسزایی در پایداری دامداری‌های شهرستان کاشان دارد.

علی اکبر مرتضایی نیز در این مراسم با بیان اینکه بر اساس تصمیم دولت و کمک به دامداران تصمیم به صدور دامدار کارت شده است، اظهار داشت: بر این اساس تسهیلات 10، 20 و 50 میلیون تومانی با سود 11 درصد در اختیار دامداران قرار می‌گیرد تا سرمایه مورد نیاز این افراد تامین شود.

استاندار هرمزگان: اعتبار و تسهیلات بازسازی مناطق زلزله‌زده هرمزگان ابلاغ شدامام جمعه اصفهان: دولت زمین رایگان و تسهیلات بلاعوض به محرومان پرداخت کندتسهیلات خرید ادوات کشاورزی طرح جهش تولید در دیمزارهای استان لرستان افزایش یافت

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه از دامدار کارت می‌توانند برای تامین نهاده های دامی و علوفه مورد نیاز واحد تولیدی خود استفاده کنند، افزود: امیدواریم این اقدامات در راستای توسعه صنعت دامداری کاشان موثر باشد و امیدواریم بتوانند به خوبی از این طرح استفاده کرده و بخشی از مشکلات آنان حل شود.

جواد نائینی نیز در این مراسم ضمن اشاره به صدور دامدار کارت در کاشان اظهار داشت: ما در کاشان حدود دو هزار دامدار، 200هزار دام سبک و 10هزار دام سنگین دارند و می‌توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند.

نماینده ویژه مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید است اجرای این طرح نقش موثری در رفع مشکلات دامداران داشته باشد، افزود: تامین علوفه و نهاده‌های دامی یکی از دغدغه های دامداران است که امید است با اجرای این طرح مشکلات دامداران مرتفع شود.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دامدار کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ مجهز نبودن برخی از واحد‌های دامداری به دوربین‌های مدار بسته و امکانات ضد سرقت، باعث طمع سارقان از این واحد‌ها شده است.

بر اساس اعلام پلیس، با وجود کاهش آمار سرقت‌ها در سال گذشته، این آمار، اما در حوزه احشام روند افزایشی داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم